Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Greenguardgrime størrelse
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 00:11

Jeg har lige prøvet at få den greenguardgrime samt gl model mundkurv jeg købte for ngt tid siden på min Sille. Der står på prisskiltet, at det er en full, men den er ALT for lille. Kan slet ikke lukkes omkring kæben. Er den måske fejlmærket, eller er de meget små i størrelserne? Hun har måske en lidt stor kæbe, men den billige nylongrime hun normalt går med, er faktisk ret stor til hende, specielt omkring næsen, hvor greenguardgrimen også er for stram. Og hvad med den rem, der går ned over næseryggen. Er den ikke ret hård ved pandelokken, der i forvejen ikke er noget at prale af på hende?

0
0
Svar på denne tråd

Min pony
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 15:16

Er en stor 1'er med et normal størrelse hoved. Hun har en almindelig størrelse cob i GG-grimen. Den rem, som går ned over pandelokken har hun på, og jeg synes ikke, at den slider, da den sidder pænt løs. Halsremmen har jeg undladt, da jeg synes, at den var unødvendig.

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

0
0
Svar på denne tråd

dumme størrelser
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 18:10

Jeg var ovre, hvor jeg har købt den, og ekspedienten målte den op mod en cob, som den iflg hende var større end. Og de fåes ikke i x-full. Nå det var en halsrem den ekstra rem, der var med. Men jeg fatter ikke, at det virkelig skulle være en full, jeg havde købt. Virkede mere som en cob. Godtnok er hesten 168, men har altså et ganske alm hoved, og andre full-grimer passer fint eller er til den store side.

0
0
Svar på denne tråd

Str. full
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:40

Jeg har købt en str. Full til min fjordhest som har et forholdsvis stort hoved. Den passer ham perfekt.

Han bruger også Full i trense og alm. grime.

/Lisbet

Søger en som vil hjælpe mig med tilridningen af min unghest på 3½ år. Han er ½DV og ½OX - 164 cm - rød med hvid stjerneblis og 4 hvide sokker. Han er ryttervant.

0
0
Svar på denne tråd

Meget mystisk!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 10:14

Hm sært, det kun er mig, der har problemer. Måske hun har et kæmpehoved, helt uden jeg ved det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider