ja, jeg skal bare være uheldig
, min gamle hest mistede jeg for 2 år siden pga kissing spine, så købte jeg en ny (hun blev handelsundersøgt). for 5 uger siden var hun urentgående og efter 2 ugers fri kom dyrlægen og kiggede på hende, hun var positiv i bøjeprøve på begge bagben
, vi blev enige om hun skulle ned til hans klinik og få taget røngten, det gjorde jeg i tirsdags..............beskeden var nedslående, hun havde en mus i højre bagkode og hun har haft brækket sit griffelben oppe ved leddet i venstre bagben...... dr dyr var absolut ikk positiv. vi aftalte han skulle komme i går torsdag og lægge blokade og ledbehandling......som sagt så gjort.
Han mener ikk musen driller men blokaden gjorde at nu var han 100% på problemet er i venstre haseled
, hun er ordineret 6 dage med smertestillende, og sygefold. skal skridte el trække hende 5-6 gange om ugen og om 3 uger skal jeg ringe for hvad der videre skal ske. Kiropraktoren var her i dag og der var intet at komme efter skelletært og hun var heller ikk positiv pga stedet bruddet sidder......var det bare blevet opdaget så kunne det have været fikset, det er for sent nu, så det er det forbandet ben den er galt med. sådan som bruddet er kan det ikk opereres så alt i alt er det noget @!#$ og måske jeg skal sige farvel til min dejlige pige som jeg ikk har haft mere end 1 1/2 år............græder hele tiden og er ude af mig selv, 3 uger er lang tid når man skal se sin hest i smerter.
Hvad pokker skal jeg stille op?????
Havde lige noget jeg skulle af med, ved egentligt ikk hvad jeg søger svar på, når 2 dygtige mennesker inden for hver deres felt siger det samme.