Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Lædersadler med udskifteligt kopfjern.
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 11:40
Hejsa

Ja, jeg købte sidste sommer en Trainers Mariel i 17" med bred bom, den passede fint på min ret fede pony.

Ja nu er problemet bare, at ponyen har fået så mange muskler, så den er blevet for høj fortil- altså den er blevet for smal og glider meget frem+at jeg synes hun var øm idag.

ØV ØV..jeg er ellers så glad for den sadel, men jeg tror ikke det kan betale sig at tage den til sadelmageren og få lavet den bredere(hvis man kan det?).
Erfaringer med det søges...

Jeg tænkte så på, at jeg ville købe en sadel med udskifteligt kopfjern i læder, men den eneste jeg kender, som man selv kan skifte det på er den der "bates Isabel Werth" og diverse wintec sadler.

Er der andre dressur-LÆDERsadler med udskifteligt kopfjern på markedet?Med dybt sæde og god knæstøtte. Erfaringer?

Erfaringer med Bates isabel werth?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig....

Mange knus fra

Heidi :-P
0
0
Svar på denne tråd

Hvis sadlen er med bred bom...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 11:58
... så kan en sadelmager sikkert tilpasse den, så den igen kan passe din hest, selvom hesten er blevet bredere. Det er trods alt ikke selve hestens bygning, der ændrer sig. Prøv at kontakte en sadelmager, og få kigget på hest og sadel - det kan sikkert godt betale sig.

Jeg har en Trainers Jessica, som nu bliver brugt på en anden hest, end den oprindeligt blev købt til. Den har fået en anderledes stopning, og den passer fint.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Bates Caprilli dressage...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 21:09
Bates har lavet flere sadler, både spring, kombi, stock og dressursadler, alle med udskifteligt kopfjern.
Jeg har B. Caprilli dressagen, hvilket er Isabell Werth's lillebror. Virkelig en lækker sadel, dejligt finish, blødt læder og super komfortabelt sæde, samt lettilpasselig til hesten. Bates sadlerne fås med Cairsystem, der er en luftpude monteret under en traditionel uldstopning, hvilket er suværen, efter min hests mening!!!
Kig evt. på Bates' hjemmeside:
www.batesaustralia.au.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider