Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Brud i knæ og skadede ledbånd..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 23:38

Hejsa.

Jeg står med en hest på 18 år, som i søndags kom ind fra fold på næsten 3 ben, jeg fik selvfølgelig dyrlæge til ham og han har også været oppe på dyrlægegården og blive scannet og få taget røgten billeder og desværre har han slemme skader på 2 ledbånd i knæet og et brud i den ene knogle i knæet, han skal nu have komplet boksro i min 6 uger og om 6 uger skal han scannes og have taget røgten igen.

Er der nogen der har oplevet det samme eller noget lign der kan fortælle mig lidt om forløbet og om hesten kom sig, altså hvad er prognosen???

Hilsen Nadja.

0
0
Svar på denne tråd

Fraktur i forknæ...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 21:24

Hej.

Har en meget stor travvallak, der i foråret havde en fraktur i et forknæ. Han kom sig helt og der har ikke været problemer med det siden. Han var dog væk fra løb et halv års tid for at sikre han var kommet sig helt.

Så frakturen skulle ikke betyde det store hvis det heler og får massere af tid.

Held og lykke!

0
0
Svar på denne tråd

okay.....
Forfatter: 
Dato:  28-03-2009 23:27

tak skal du have men nu er det ikke kun brudet der er problemet, bruddet sidder i det venstre bagknæ og samtidig er hans ledbånd (alle 3) beskadet, udover det har han slidgigt og knogleforandringer i begge forben og de kan ikke tåle at stå stille, de skal holdes igang...

Jeg har part på denne hest, men da alt det her skete havde jeg ansvaret for han da ejeren var i afrika, hun er nu kommet hjem og hun giver ham de 6 uger i boks og så ser vi hvad røgten og scanninger siger der...

Hilsen Nadja.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider