Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

lucerne priser?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 14:07

hvilken, hvor og hvor meget giver i du har lucerne?

lige nu køber jeg den fra daggrønt tror jeg det hedder.. men nolge der har nogle bedre typer og måske endde også billigere?

skal helst være uden melasse.. men er ikke det afgørende..

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 15:23

jeg bruger som du dangrønts alfalfa uden melasse, kun med sojaolie tilsat for at binde støvet lidt. Jeg giver 137 kr for en sæk. jeg overvejer dog grass el o grass i stedet det skal dog fortsat være uden melasse jo.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 15:58

det også den jeg bruger..

har dog ikke så ode erfaringer med grass o graas. den er billigere ja, men heste tabte sig lidt og den ene ville overhovedt ikke spise det..

0
0
Svar på denne tråd

så meget
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 07:56

får vores nu ikke at de kommer til at tabe sig ved brug af andet - godt nok får den store meget mere nu pga han delvist er gået over på grønpiller, men han er i forvejen svær at holde huld på og derfor kræses der for ham efter det bedste hestefoder, og rette mængder mm.

Freja skal slet ikke ha det længere pga spiserørsforstoppelse som det kan være med til at fremprovokere desværre. Jeg har bare lige en sæk (lucerne light) fejlkøb jeg skal ha hende til at æde først*LOL* Der er der jo melasse i (jeg så forkert i butikken og skulle ha haft alfalfaen som de så slet ikke har i den butik!)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider