Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Grim pels
Forfatter: 
Dato:  15-04-2004 17:09
Hej med Jer:-)

Lille pigen fælder i denne tid helt vildt, men hendes pels er bare så grim.

Det er som om, at den ruller sammen til pølser og disse totter er svære, at få af. De ligner dreadlocks(tror jeg det hedder)

Hvad gør jeg ud over, at blive ved med, at børste?

Skal jeg bare vente og se tiden an til hun taber følvinterpelsen?

Eller er jeg nødsaget til, at give hende en tur med den elektriske hårtrimmer?

Gode råd søges - for hun ligner en der er total forsømt.

Hilsen stine
0
0
Svar på denne tråd

gnubber og hvidløg
Forfatter: 
Dato:  15-04-2004 17:48
hejzza!!!
prøv at gnubbe den grundigt hver dag, og så kunne det måske betale sig at give hesten hvidløg, det giver en blank pels, men jeg ved ikke om den vil hjælpe på "Dreadlooks"

håber det hjælper...
0
0
Svar på denne tråd

Pels...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2004 18:07
Du skal væbne dig med tålmodighed - de fleste heste ser lidt kedelige ud i pelsen lige nu, fordi de fælder deres vinterpels. Især føllerne har jo meget pels de skal af med... 8-)

Du skal bestemt ikke klippe hende på nuværende tidspunkt! Lad naturen gå sin gang - om et par uger ser hun fin ud igen.

;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

børste
Forfatter: 
Dato:  16-04-2004 16:52
Jeg vil også bare foreslå dig at børste videre.. Måske kan du klippe de allerværste dreadlocks af med en saks, men ellers se om du ikke kan børste dem af.

Nu hvor hestene fælder er der en del som giver deres heste ekstra B-vitamin eller biotinprodukt.

Det samme gør jeg og min har den fineste pels, selvom han ikke er helt færdig med at fælde.
0
0
Svar på denne tråd

Madolie
Forfatter: 
Dato:  17-04-2004 20:03
hjælper og giver en dejlig skindende pels.... Bare hæld en spiseskefuld i foderet. Det har en forholdsvis hurtig effekt....
0
0
Svar på denne tråd

B vitamin
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 10:36
Giv hende B-vitaminer det hjælper... Vi har prøvet det på vores da hun havde en lang og tynd pels og efter et stykke tid fik hun en flot kort og tæt pels... Vi brugte det fra Blue Horse
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider