Jeg bor på Sjælland, lidt syd for Køge.
- og er helt enig i at hø er det bedste foder til heste - hvis vel og mærke kvaliteten er i top !!
Tørring/uldum - er det ikke i Jylland ?? - eller har jeg fået geografien galt i halsen !!!
Jeg ville gerne fodre med det sidste hø jeg har, men er i tvivl om det stadig er godt....
Det er ikke grønligt mere, nærmere lidt "gråt" og kan da støve lidt hvis jeg virke ryster flagerne fra hinanden.
Ellers er det af meget grov struktur, og de har spist det med velbehag indtil midt i januar, hvor jeg stoppede med at give det...
Syntes nu wrappen er mere lækker, men ak - jeg har jo også et par muler, som jo ikke kan tåle alt det lækre wrap uden at blive for tykke....
Derfor har jeg investeret i noget godt frøgræs, som de så får på folden i dagtimerne, og så wrap i boksen, hvor den ene så heller ikke kan stjæle fra den anden !!!
Havde noget meget lækkert hø, fra en anden sælger, end det jeg nu har tilbage, og det var spist ca. i november...
Super hø - aldrig set noget så godt !!
MEN hø blev godt nok også dyrt i sommer...
Kan huske jeg gav 14,- ballen forrige år, og i sommers kostede samme ballestørrelse 25,- pr stk !!!
Hvad giver I for hø - og ved nogen om der kan skaffes godt hø i nærheden af mig ??
Mange hilsner fra Tina