Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

gummimadras til stalden
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:23

Vi overvejer at få lagt gummimåtter/madrasser i løsdriftboksne, og kun have begrænset strøelse, da hestene jo sagtens kan gå udenfor at besørge :-)

Jeg har set på soft beds fra Hit stald, men de er godt nok dyre. Så har jeg kigget på en ny kpmadras der hedder New Generation, men har ikke fundet prisen på dem endnu.

Kender i nogle typer der kan bruges i stedet for strøelse, de skal også være isolerende og bløde så hestene kan ligge på dem.

Som jeg forstår det, så ligger man kun støelese uden om soft beds?

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

Jeg har en nyåbnet sæk Racing mineral tilovers, da min kræsne hest ikke vil spise det. Der er ca. 19,5 kg tilbage.

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

gummimadras til stalden
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:26

Der skulle stå "komadras"

Jeg har en nyåbnet sæk Racing mineral tilovers, da min kræsne hest ikke vil spise det. Der er ca. 19,5 kg tilbage.

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:50

ved ikke om det er dette du har læst om soft bed, men som jeg forstår det, og som man ser det på billederne, skal der ikke strøelse på...

www.hit-horseconsult.de/dk/produkte/ txtSoftbettDK.html

♥ ♥ ♥ PICOLOEN ♥ ♥ ♥

0
0
Svar på denne tråd

gummimadras til stalden
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:57

Ja dem har jeg set. Jeg søger et alternativ, da det vil koste små 10.000 kr for 2 stk soft beds :-(

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

Gummimåtter
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 22:07

Der hvor min hest står har vi nogle gummimåtter der er købt hos Ergofloor i Tørring. De er vist ikke helt så dyre.

Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Find en stor landmand
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 13:16

Hej, find en STOR bonde med køer, de kan købe ko måtterne meget billigt. Vi har lige fået til det halve af vores motionscenter, en eminent måtte til andre formål også :-)

Vi havde ne lokal landmand der gerne ville købe dem hjem til os.

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider