er det træls at han ødelægger deres dækner, men men men han er jo en hest og heste har jo en tendens til at lege, og nogen gange vildt.
Hvis man vælger at give sin hest dækken på, synes jeg også at man må tage det med at ens dækner kan blive ødelagt, uanset hvor træls det er.
Min går også med dækken, og går det i stykker, jamen så må jeg jo købe et nyt, sådan er det at have hest, og synes det ville være synd for din hest hvis ikke han har muligheden for at lege.
Men det eneste jeg tror du kan gøre er, enten at lade ham gå alene på fold, hvilket vil være synd. det andet du kan gøre er at give ham en mundkurv på, og så er han i det mindste sammen med andre heste. men synes nu også det er synd når han bare vil lege.
var det pga. angreb var det noget andet, for så vil en mundkurv være en god ide, men det er jo ikke tilfældet her.
Grunden til at bidstop ikke har virket, er nok fordi at det er blevet skyllet af, for med det samme det regner eller er meget fugtigt i vejret ryger det af, det er nemlig overhovedet ikke vandtæt. så hvis det skal være noget der skal på dæknerne så tror jeg i skal finde en løsning på noget andet at sprøjte på