|
|
| indhold i Regulator Complete |
|
|
Min hest bliver på opstaldningsstedet fodret med bl. a. Regulator Complete. Jeg ledte på Regulators hjemmeside efter en produktsammensætningg varedeklarationn - men det eneste jeg finder er, hvad der er i den, men ikke hvor meget af hvad er der i den. Det synes jeg er en væsentlig ting, især hvad angår vitaminer og mineraler. Jeg har en unghest som stadigvæk udvikler sig og jeg vil meget gerne vide, hvad han præcist får at spise og vil optimere foderplan. Er der nogen, som kan hjælpe? Hvor finder jeg en slags varedeklaration/ produktsammensætningg på Regulator Complete? På forhånd tak. Hilsen
Westernsadel Deuber sælges
"Kvadratisch Praktisch" - nu med en nye hest - paint vallak: Flashy Chex Junior
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indhold i RC |
|
|
Indhold af Regulator Complete.....taget fra en indholdsfortegnelse på en sæk.... Lucerne Rapsfrø Monocalciumfosfat Sojaskrå Majs mikroniseret Magnesiumoxyd Vita-mix Salt Regulator Hyben Hvidløg Brændenælde Marie-tissel Timian Gyldenris Calcium Fosfor Magnesium Natrium Lysin Kalium Jern Zink Kobber Mangan Jod Cobolt Selen A-vitamin D3 vitamin E-vit. B1-vit B2 vit B6 vit B12 vit D-Pantothensyre C-vit Folinsyre Biotin Cholin-clorid Niacin Jeg har givet min unghest RC og udover det får han Linamix og lucerne. Han fik 375 gr pr. dag. Jeg er dog lige gået over til andet vitaminprodukt - da jeg har langt til nærmeste forhandler. /Lisbet
Never take someone for granted Hold every person close to your heart Because you might wake up on day And realize that you've lost a diamond While you were too busy collecting stones…
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jjajajaja |
|
|
Mange tak for link og indhold. jeg kender bare denne fodervejledning og jeg kender den sammensætning, som du Lisbeth skrev til mig. Men det, som interesserer mig er, hvor meget af hvad der er i Reg.Compl. Dvs. f. eks. hvor mange mg/g der er af f. eks. lucerne, calcium osv. osv. Er det på sækken, lisbeth? På forhånd tak! Hilsen Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv og hør en forhandler |
|
|
Prøv og mail til en forhandler - de plejer at vide hvad de sælger. Jeg ved ihvertfald at den forhandler jeg har handlet med har check på tingene. Det er ulla.jenserik@get2net.dk eller staldrohan@ofir.dk De har check på tingene... /Lisbet
Never take someone for granted Hold every person close to your heart Because you might wake up on day And realize that you've lost a diamond While you were too busy collecting stones…
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som jeg skrev i |
|
|
mit indlæg så få en af sækkene ved opstalder- der står det på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
| Forfatter:  |
paplo ♥pilevadgaard♥ |
| Dato:  |
11-01-2009 14:31 |
|
Smil, Lisbeth jeg har ny mail : pilevadgaard@dbmail.dk Jeg finder lige en komplet indholdsfortegnelse, og ligger den ind her..
Pilevadgaard.. se vores hjemmeside: HER
Forhandler af REGULATOR COMPLETE ... Næste gang du peger fingre af nogle, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan Ulla... |
|
|
Sådan skal det være - men lige som en oplysning så står der kun det jeg har skrevet før - på sækken - ikke hvor meget af hver ting... /lisbet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Lisbeth |
paplo ♥pilevadgaard♥ |
11-01-2009 15:04 |
|
Tak.. en anden gang må i gerne sende en mail direkte ril forhandlerene (står på forhandlerlisten på www.regulator.dk) Vender tilbage med det andet.. hihi.. Ellers gør Mette 
Forhandler af REGULATOR COMPLETE ... Næste gang du peger fingre af nogle, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forhandler |
|
|
Paplo-pilevadgaard - tusind tak, hvis du vil sætte indhold er på HN, det vil være et stort hjælp! Jeg prøv selvfølgeligt at skrive direkte til Regulator, men har desværre ikke modtaget noget svar. Jeg tænkte at ringe til dem og spørge, hvis jeg ikke kunne få hjælp herinde... Tusind tak! Hilsen Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er den.. |
|
|
FE 0,5 Råprotein 125 Lysin 14 Calcium, g 60 Forfor, g.28 Magnesium, g 32 Natrium 20 Kalium, g 11 Jern 700 mg Zink 1200 Kobber 400 mangan 600 Jod 5 cobolt 3 Selen 5 A-vitamin 140000 D3-vitamin 14000 E-vitamin 2500 B1-vitamin 90 B2-vitamin 60 B6-vitamin 20 B12-vitamin 0,2 D-Pantothensyre 80 c-vitamin 150 Foliesyre 25 Biotin 15 Cholin-clorid 300 Niacin 150 udover dette foreliggr de nævnte urter i en 2 % Håber det var det svar du ønskede.. med venlig hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den ligger nu også på min præs.. |
|
|
hvis der er andre der skal bruge den senere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tusind tak |
|
|
Mette - tusind tusind tak for det, det er præcis det, jeg ledte efter!!! Du er simpelthen fantastisk!;) Hilsen og stor tak Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Mette :-) |
paplo ♥pilevadgaard♥ |
13-01-2009 09:17 |
|
... Jeg kunne ikke hitte det... Nu kopierer jeg den til min hjemmeside også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|