Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

gnubber pandelok af
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 19:51

HJÆLP min hest gnubber næsten altid sin pandelok af om vinteren, så der bare er strit tilbage... han har ikke hudproblemer og det er kun i perioder han gør det og ikke kun når han har svedt, hvad kan man gøre, han har gjort det 2 gange på 3 år, så den når altid at komme tilbage inden han gnubber den af igen... ikke let at flette sådan en pandelok...

Camilla Diana Henriksø,Rondo Quintus og Bubber

Team Præstemarkgaard

hel havre sælges 2kr/kg, skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

BH anti-kløe
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 21:22

Prøv evt. at smøre panden og det nederste af hårene med dette,

brugte det til min hoppe da hun på et tidspunkt kløede sig på halsen så hun var hårløs, efter 3 dage med dette produkt stoppede det og jeg brugte det indtil pelsen var groet ud igen.

Link:

www.tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=3593

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 21:48

Går ud fra at du allerede har fået den dyrlægetestet for alle former for alleri mv...?

Men ellers så er det eneste middel jeg kender der virkelig virker blue horse "Anti kløe limiet" - og jeg har virkelig haft en med allergi og dette produkt tager faktisk kløen i længerere tid ad gangen..

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

hmm må prøve
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:38

de produkter, håber de hjælper. det er ikke hverdag han klør der kan gå op til 14dage 3 uger mellem han gnubber lidt af, tror måske mere det er kedsomhed???, det er ikke det hele han gnubber af med få hår ad gangen, så noget er langt og noget stritter, det er ikke gnubbet af ned til huden, det ligner bare at den er klippet lidt kort(5-6cm lang)??? han er ellers på fold hverdag (ca. kl. 9-16) og har altid wrap i boksen(ad libitum pga tidl. mavesår)... er der evt noget legetøj der kan være godt i boksen??? han er en meget speciel hest så det er svært at forklare hvordan det er han gør, han gnubber ikke hysterisk og det virker ikke til at klø... svært at forklare for det er selvfølgelig ulogisk at han gnubber den af hvis det ikke klør... han kan stikke hovedet ind over væggen til en anden hest så det er heller ikke mangel på kontakt...

Camilla Diana Henriksø,Rondo Quintus og Bubber

Team Præstemarkgaard

hel havre sælges 2kr/kg, skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider