|
|
| Dit yndlings produkt ? |
|
|
Hvilket pleje produkt til hesten/ponyen vender du altid tilbage til? og hvilket produkt er dit yndligs? du må kun vælge ET plejeprodukt. Eks. Blue hors skinhealer, eller Helosan salve ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit yndlingsprodukt |
| Forfatter:  |
Muttemor |
| Dato:  |
07-01-2009 06:26 |
|
er Ekholms olie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har kun et... |
Illum |
07-01-2009 07:47 |
|
Illum * Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent.. Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| shampoo |
Sara A |
07-01-2009 10:15 |
|
Shampoo fra min dyrlæge, ved navn Equisoothe. Den tager alle mulige hudproblemer såsom muk, muddereksem, sår fra sommereksem osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plejeprodukt |
|
|
Hale- og manke spray fra mühldorfer MSP- gel mod muk også fra mühldorfer Ellers Ekholms olie
Den lykkelige ejer af 2 dejlige heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| showshine! |
|
|
showshine fra solanum! den er intet mindre end fantastisk!!(og meget bedre end BH's )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja...... |
|
|
Showsheen er også uundværligt her.... Fantastisk produkt....
Zamangah
GRAÆÆEEEØØØH...... JAAAAAAARRRHH..... Nemli....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skinhealer |
|
|
BH Skinhealer - den er fantastisk til alting (når man altså ikke lige skal til stævne)! Hvis man må nævne 2, så kommer show shine på andenpladsen (måske skulle man prøve den fra Solanum??).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BH sårsalve |
|
|
ironisk nok ikke så meget til hesten, mere til mine vintertørre læber  Hesten har fået sin egen no itch sårsalve, da han har det med at klø sig enormt, når han får bare et lille sår. Eller er leovets hale "magic" genial. Især når hesten har en lidt tynd hale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Kan ikke kun sige en ting- Der er tre: Jod Pure Line Og Aloe Vera spray. Alt efter hvilke sår der er tale om og hvor de sidder mm er det nemlig ikke det samme jeg bruger nødvendigvis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æblecidereddike |
|
|
Fransk økologisk æblecidereddike til hovene kan jeg ikke undvære.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel |
|
|
torskelevertran til hovene - det kan jeg ikke undvære. Dernæst må det være showshine til halen.
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Medi Scrub. Det er bare en super sårbehandlings sæbe som både har kureret min gamle hyp for muk men også renset mange sår og skrammer på min unghest.
Hilsen Rikke
Med sandhed kan man komme overalt, tilmed i fængsel!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Produkt... |
Laban1 |
07-01-2009 22:50 |
|
Når du selv tager ansvar for dit eget liv, kan du ikke gi`andre skylden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| show shine |
|
|
:) Den gør min hest smukkere 
Sagde Janne
Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter 
Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk hest |
|
|
nu er min hest så fantastisk smuk at han ikke behøver showshine, men et andet produkt jeg ALDRIG ville undvære til ham er hans foder fase 3 fra brogaarden. Det må være det bedste produkt jeg har til ham, det holder ham smuk sund og glad  mvh katja
rytter mangles i køge området, kig på min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muk cremen.. |
inger christensen |
08-01-2009 19:43 |
|
fra dyrlægerne i st.merløse.
MOBBEN IMC. Går dine heste og ponyer med svømmefødder i løsdriften, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig. vognmand/entrepenør Per Christensen 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Plejeprodukt |
|
|
Hvis der er tale om et produkt til diverse skader, eksem, muk osv. holder jeg mig til en pencilin salve, der vist nok hedder rexin. Kan fås hos dyrlægen og bruges normalt til køer med yverbetændelse. Det er vidundermidlet - klarer alt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12321432 |
|
|
Wound creme fra Carr & Day & Martin. Genialt, når man har en legesyg hest, som altid kommer ind med skrammer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke brug for showshine |
|
|
Hesten skinner nok i forevejen pga god kost . BlueHors Feed Complex er jeg stor fan af.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IKKE til KROPPEN |
Illum |
09-01-2009 08:15 |
|
Illum * Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent.. Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
09-01-2009 12:17 |
|
Jeg synes ret godt om Hypona hovolie  Ellers Showshine til halen.
Knus fra Mette *Med ingen hest*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst!
*R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
jeg har 2 ting der bare er nødvendige i mit staldskab: - Cowboy magic detangler (er uundværlig når man har hest med kraftig og meget hårpragt)
- Mediscrub (behøver vel ingen præsentation eller forklaring)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg brugte til min hest noget der hed 4 day super hoof, eller noget i den dur. Det er en olie lavet til hovene, af naturlige produkter, og det VIRKER
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja ja |
|
|
Til HALEN, er forstået.  Mange bruger det nu også til kroppen, men ikke her.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Show Shine.. |
|
|
fra BH er en klassiker, har brugt det i 6 år efterhånden.. Vi har prøvet flere lignende produkter, men vender altid tilbage til BH.. Der er den bedste til vores heste..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helosan |
|
|
Helosan ville jeg aldrig være foruden. Det hjælper mod alt muligt forskelligt, fra irritation i mundvigene, til smårifter, muk osv osv. - og det kan også bruges på mennesker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|