"dejligt" at andre også har oplevet det samme! Blev jo helt nervøs for hvis ikke den Cheyenne kunne ligge pga noget så åndsvagt som underlaget ville jeg godtnok blive
!
Som Højledgård skriver så er det fake-lammen der laver mærkerne -tjekkede nemlig igår og lammen slutter li´der ved mærkerne. 
Men højledgård,meld gerne tilbage mht det glatte underlag! Er det et grandeur med filtunderside oder was?
Pjemm: Havde også først tænkt på svajet i ryggen for sådan en frieser-flodpram er jo lidt Ehm,høj bagtil
men når sadlen ligger på og er spændt ser det ikke ud til det ligger stramt til -det gør det nok først når jeg kampkran sætter mig på dyret
. Tror jeg li´prøver med et alm. underlag under i første omgang og ser om der er plads til det. Vil nemlig gerne undgå at bruge omkring 6-700 på et nyt underlag til cheyennen når jeg ,hvis alt går planmæssigt med opsparingen de næste par måneder, gerne skulle rykke op i enten en Sensation eller Trekker Master hvis en af dem kan ligge godt på kreaturet!
Men mange 1000 tak for svarene! Så slipper jeg får at ride bareback igen forhåbentlig!