Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dem med Havens vitamin/mineral
Forfatter: 
Dato:  30-12-2008 22:40

Så vidt jeg kan læse mig frem til er Havens urtevitamin/ mineral i pulver form, spiser jeres heste velvilligt det?

Jeg har nemlig en kræsenpind, som absolut ikke bryder sig om diverse frøskaller, foderkridt og formår at skille disse fra.

Er i ellers glade for det?

• Sagde den heldige mor til matti og ejer af Dusty...
0
0
Svar på denne tråd

Havens..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 10:40

Hej

Du har helt ret, Havens urtemineral er i pulver form. Jeg har en sæk af det, og mine heste vil absolut ikke have det, jeg har ellers 2 der er så at sige altædende, men heller ikke de bryder sig om det, og de to kræsne nærmer sig ikke engang krybben hvis jeg har lagt det i - det lugter også temmeligt stærkt af urter. Så mine erfaring med det er absolut ikke gode.

Kh Linda

0
0
Svar på denne tråd

Mine elsker
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 11:49

Det, og kan finde på, at kigge mærkeligt på roepillerne, hvis det ikke er i

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 12:58

jo det er i pulverform og det glider fint ned både med natur müsli og sammen med mash... bruger e-vitaminen... hun vil heller have havens end blue horses.. bruger også elektrolytterne fra havens... har både giver det sammen med natur müsli fra hippolyt og sammen med mash begge dele virker fint.. ;0)

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 18:01

jeg tror jeg starter med at købe den lille først...

Død ærgeligt at stå med 25 kg og dyret ikke vil æde det...

• Sagde den heldige mor til matti og ejer af Dusty...
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 20:55

Jeg har også givet mine heste Havens urtevitamin/ mineral og ja det er i pulver...

Min DV er også alt ædende trode jeg, han vil på ingen måde have havens urter så undvære han heller og spiser sit hø..

Men heste er jo ikke ens, for den anden DV jeg har stående den spiser dem med glæde...

Så nu bruger jeg den fra Mühldorfer kan ikke huske hvad den hedder.... Men den er i pille form og skal have 100 g pr 500 kg hest.. og det spiser han guf guf

Den lykkelige ejer af 2 dejlige heste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider