Hej.
jeg kan ikke svare på det altsammen, men noget af det 
Vores går på græs hele året, ikke i døgndrift, men ca 4-6 timer om dagen.
De klarer faktisk selv indgræsningen om foråret på denne måde.
Angående wrap, så får vores jo wrap - både ude i græsfolden, så de selv kan vælge, og de vælger ofte sådan fifty fifty wrappen og græsset, - og så i boksene og på jordfolden.
Hvis hestene har adgang til græs døgnet rundt, behøver de selvfølgelig ikke wrap som struktur-foder, da græs jo er lige så godt.
Men der er jo mere næring i wrappen, da den jo er høstet da græsset var rigtig godt, modsat det kedelige vintergræs der er på markerne nu, så angående nærringsindhold, ved jeg ikke lige hvad man bedst gør.
Dog vil jeg tro at hestene vil regulere det selv, hvis de får muligheden for at vælge imellem wrap og græs - det er de jo ret gode til.
Og så får de jo tilskud ved siden af også.
Angående indgræsning på denne årstid, tror jeg ikke man behøver være MEGET forsigtig, men lidt gradvist overgang er jo altid at foretrække.
Omkring frost i græsset, har vi aldrig haft problemer - hvis de i forvejen har adgang til græsset, for så går de jo og nipper alt efter for godt befindende.
Problemet kan opstå hvis hestene er sultne og kommer indefra en lun stald direkte ud i det frosne græs.
Dette løser vi ved, at lægge wrap ud på græsfolden (det gør jeg altid - også for at skåne græsset) - og i frostvejr, vil hestene så spise sig mætte i dette, før de går over til det frosne, og dermed foræder de sig ikke.
Hvis man vil være helt sikker, kan man jo også give dem lidt inde i stalden før de kommer ud.
Det er i hvert fald super dejligt at have græs om vinteren.
Både fordi man undgår det værste mudder, og fordi indgræsningen om foråret er så nem og ukritisk