...og tjek hendes hove, for mig lyder det fuldstændig som om, hun er ømtået og har brug for at få sko på. Min haflingerhoppe var også meget ømtået det første stykke tid jeg red hende, så fik jeg sko på hende og siden har hun vadet derudaf uden de mindste problemer
Hvis ikke det er hovene, så kan det også være sadlen der trykker hende, prøv at ride uden sadel på hende og se om problemet forsvinder.
Min haflingerhoppe er også højdrægtig nu, og har termin her den 27. april. Hun er mildt sagt et ballondyr lige nu, men går fint med både mig og sadlen på ryggen, men jeg rider godt nok også med en tyk PolyPad sadelpad under dressursadlen, det kan jo også have noget at sige...
Hvis det viser sig, at du ikke kan ride din hoppe her det sidste stykke tid, så kan du istedet trække turer med hende eller longere hende bare i skridt. En god gang skridt er fin motion til hende, og derudover er det en rigtig god ide, at hun kommer på fold så mange timer som muligt hver dag, det giver hende nemlig også motion
Held og lykke med den kommende føllebølle

Må man være så fri at spørge, hvem den kommende fader er? (man bliver jo lidt nysgerrig

)