Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Kulden og følsomme heste
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 13:13

Kan i andre også mærke på jeres heste det bliver koldere??? Her det sidste stykke tid hvor kulden har taget til, er min hoppe blevet helt kulret, løber og hidser meget når jeg rider. Hun er normalvis en meget følsom og temperamentsfuld hest, men her på det sidste har det taget helt overhånd, og jeg mistænker meget kulden.. Men der er seføli nok ikke meget andet at gøre, end at glæde sig til sommer

Mvh. Sanne

** Smart 2 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info

KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

** Tyske jagtterrier hvalpe salgsklar **

Se vores hjemmeside:

http://www.kenne ...

0
0
Svar på denne tråd

Ja ....
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 15:04

Det kender jeg godt . Mine knabstruppere lader sig ikke mærke med kulden, men jeg har en araberblanding der i forvejen er vågen, og pt. er han da endnu mere 'på' ... Jeg tilskriver det også kulden.

0
0
Svar på denne tråd

min er..........
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 19:51

min er vældigt skikkelig om vinteren. Især når det er tåget - og helt vindstille, så er hun virkelig fornuftig. Man føler sig hensat til en helt sød og rolig hest ;)

Blæst og blade på træerne, der bevæger sig, og man ikke kan kigge igennem og have overblik over.. SÅ er hun bange ;)

Så min er vist lidt omvendt. Men hun er heller ikke en fryse-hest. Old. og ved godt huld.

Lone

Healing tilbydes

Søger du en unghest, 5 år, rolig hoppe?

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/211596/5/

0
0
Svar på denne tråd

Vinterkulde = skør hest
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 22:55

Min hest er også helt skør for tiden ;-) Det skal så også lige siges at den har Michellino i blodet..

/Anne

Sov sødt Diablo Delight

-du vil altid have den største plads i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

diablo
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 14:41

haha det er ikke sådan med vores Michellino heste, de er jo meget følsommme i forhold til andre

Mvh. Sanne

** Smart 2 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info

KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

** Tyske jagtterrier hvalpe salgsklar **

Se vores hjemmeside:

http://www.kenne ...

0
0
Svar på denne tråd

kulden
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 19:25

Kan min heller ikke klare den hidser sig op , i dag syntes jeg det var ekstra slemt og jeg har ikke haft ham så længe, lidt over 1 mdr. lidt trels når man ikke har lært den helt at kende endnu også er han jo også kun 4 år.

Heste er de bedste. De er bare livet.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider