og jeg kender det alt for godt, det med dårlig wrap. Der er altså bare nogen der ikke kan finde ud af det, og det er noget så ærgeligt, for det koster en masse penge.
Min leverandør sidste år, kunne ikke finde ud af det, sikke noget møj jeg fik, det var en ommer. Derimod fik jeg så noget af en anden sidste år, og han havde bare tjek på det.
Han slår en dag, ligger en dag over, og på anden dagen bliver det presset, ligeså med 2 slet som jeg fik i år, det er bare super, intet skal smides væk, ikke engang dårlige pletter eller hjørner. Mit bliver ikke vendt, så undgår jeg nemlig at få jord i.
Hvis man lader det ligge i flere dage end 2, starter skimmelsvampene med at formere sig og man risikerer meget nemt at det bliver dårligt. Så er der også lige det med hvor mange lag plastik der kommer omkring, dit må have for lidt på, ellers skulle det ikke kunne blive varmt. Mine har på siderne 11 lag, nogen siger minimum 8 lag, hvis det er mindre, kan det nemt trække luft ind, hvis overlapningerne ikke er for gode.
Bedre held næste år, men du kan da altid ringe og klage til ham i år, over at han har lavet dårligt wrap, og så finde en anden til at lave det næste år, en som ved hvordant det skal laves.