Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Anbefal en heldragt
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 17:13

Hvad er jeres erfaringer med heldragter? Der fås jo forskellige mærker og modeller. Nogle bedre end andre.

Jeg har kigget på Maddox og top reiter.

Glæder mig til at høre nogle erfaringer.

Mvh Sisse.

0
0
Svar på denne tråd

Harald Nyborg
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 20:24

til den nette sum af 400,-, er ikke så fancyfin, men holder kulde og vand ude og kan sagtens rides med...

Rikke

www.lipizzan.dk

"The aim of the art is not only to ride a well conformed animal, but to get the very best out of those that have been less gifted by nature..."

(Ludwig Hünersdorf)

0
0
Svar på denne tråd

Kigger med...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:43

Jeg er også ude efter en heldragt med skind.

Vil ikke have en alm. fra Harald Nyborg da jeg syntes det bliver for glat...

Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie, Spirit, Raki og Cosmo
Armbånd af hestehår, unikt og smukt
Forhandler af rideudstyr fra CHESSMAN og Plejeprodukter fra EKHOLM se mere på www.rytterbixen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:26

en af dem fra Hööks og den er simpelthen guld værd, når det er rigtig koldt

Jeg har haft den i 4 år, den ser stadig pæn ud og er ikke gået i stykker nogen steder, så de 1000 kr jeg gav for den er givet godt ud.

Skide smart er man altså ikke i sådan en rumdragt, men hovedsagen er vel at man kan holde varmen

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 12:11

Jeg købte den ffra Maddox sidste år og den ser ud som ny stadig, selvom jeg har brugt den flittigt.

Så jeg vil klart anbefale den....

Man fryser aldrig når man har den på, man kan sidde fast i sadlen pga. skindet og den er også genial at kælke i :-)

Linda Patricia Eskehøj

Team Rønnebjerggård

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en rigtig god heldragt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 14:38

fra "Engel". Den er erhvervet på Ørbæk marked denne sommer for kun 200 kr, men mener normalprisen er omkring de 1000 - så det må siges at være et kup.

Den er rigtig god og man sveder ikke i den, den sørger bare for at man har en behagelig kropstemperatur hele tiden.

Men ja, det er sandt at den er "glat" mod sadlen - måske det kan løses ved at have teddyfoer eller lignende som sædeovertræk i den kolde sæson? :)

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

Heldragt
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 15:25

Jeg kan varmt anbefale den sorte fra Maddox.

0
0
Svar på denne tråd

Maddox, hvor?
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 14:19

Jeg kan se at den i Hooks er udsolgt i min størrelse, så hvor kan man købe den fra maddox henne?

Gerne på nettet ellers nær Århus el. Silkeborg.

Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie, Spirit, Raki og Cosmo
Armbånd af hestehår, unikt og smukt
Forhandler af rideudstyr fra CHESSMAN og Plejeprodukter fra EKHOLM se mere på www.rytterbixen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider