Hej Hn`er 
Hmm, jeg har nok et lille problem, og siden jeg ikke selv kan løse det håber jeg i vil hjælpe mig lidt på vej!
Lemon er det største sv"n i sin boks, godt nok har jeg mødt heste der var nogle grissebasser, meeennn det her er grænsen...
Før skulle jeg bundmuge hans boks hver dag pga han legede med sit vand og skulle slævre det hend i sit hø, og plus han har noget af en tissetrold
og det resultere i, minus madres til ham...
Nu har jeg så sat en balje med hans hø, under vandkoppen, hvilket fungere super, alt vandet havner der i, og han har ikke en vand våd boks, men hvad så med tissetrolden?? Den kan jeg jo ikke bare slå knuder på 
Jeg strøer med halm, og vil gerne fortsætte med det, da han elsker at komme ind i sin halmboks og tisse, men men men... trods store mængder halm er boksen for våd om morgen efter min menning!
og det er nu jeg har brug for spåne folket...
Ville jeg kunne strå spåner under halmen?? bare til at tage det slemme?
Vil han komme til at spise nogle af spånerne? og er det meget skadeligt hvis han gør???
Han har massere af hø, men han har ikke lært at man ikke må nippe til halmen, uopdragende hest 
og hvor mange spåner pakker ville jeg evt skulle regne med at bruge på en måned? Kompineret med halmen selvfølgelig, så det er jo ikke ren spåne boks!
Vil i ikke nok komme med nogle gode råd og hjælpe min hest og jeg, da jeg aldrig har brugt spåner før, så det der er en selvfølge for dig er ikke sikkert det er det for mig