Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvinsk hest og dækken?
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 22:03

Er der nogle der har erfaringer med om en hvinsk hest ( eller en til dels/til tider hvinsk) kan gå med dækken? En sådan hest er jo ret hysterisk omkring sin bagbart så er noget i tvivl om det er "dyrplageri" at lægge dækken på?

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

Spar netop nu 450,-ved køb over 3000,-

Sort broget ifolet hoppe 110 cm sælges

0
0
Svar på denne tråd

Det ser jeg ikke noget
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 00:03

problem i, men det kan være individuelt fra hoppe til hoppe. Dog ville jeg undlade at bruge bagbensstropper, men har set andre bruge dette.

Har tidligere selv haft en hoppe med hvinsk i mild grad, der kunne behandles hormonalt hvert andet år, som gik med dækken.

Samt i en kort periode, voldgift-sag, haft en meget hvinsk hoppe, der stod med dækken, uden problemer.

Endvidere har jeg oplevet nogle andre meget hvinske hopper der gik med dækkener, og ikke havde problemer med dette.

Så det ser jeg ikke som noget problem, men igen, det kan være individuelt.

mvh

LGI

SÆLGES:

Nye Golden Dress Fløjlridebukser med knæskind, str. 90 (40)
Rambo Supreme Heavy, str. 160cm, brugt ca 14 dage

Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning?

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Min hoppe
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 14:58

gik med dækken, blot med bagbenstroppen på tværs istedet for en mellem hvert bagben. Hun kunne ikke have dem mellem benene, men hun blev også hysterisk hvis ikke hun fik dækken på, så dækkenet hjalp med nogle af de spændinger hun fik som følge af sin hvinskhed.

Puskin

Nu med egen hjemmeside: http://www.123hjemmeside.dk/espe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider