Hej Hn`er 
Tja for rigtig manges vedkommende står dækkentiden jo lige for døren, og mange er allerede i fuld gang, og jeg kan umuligt være den eneste der er træt af de våde langtidstørrende dækkener 
Så skulle vi ikkke lave en super "tørre dækken tråd" ???
Hvordan tørre i jeres dækkener??
Har i måske selv lavet noget smart noget for at få jeres dækkener tørret hurtiger??
Jeg har altid bare haft dem hængt op over fx en bokslåge, men for f#n de tager lang tid om at tørre! Og nej, jeg har hverkan opvarmet tørre rum, eller radiatore i stalden så de kunne hænge der på, eller en stang med varme i som de kunne hænge over, selv om det nu kunne være skønt med skønt på 
Jeg havde måske tænkt på at lave nogle forlænget savbukke og hænge dækkenerne over på, og så sådan en lille blæser/vindmølleting til at blæse lidt luft, i håb om at de så måske kunne tørre lidt hurtiger, men jeg er måske helt ude i søren tyndskids marker her !?!?!?
Eller en grisse lampe?? Men den koster sikkert en jetjager i strøm og have kørende i et ikke 100% tæt rum!
Kom så, frem med alle jeres hjemmelavede dinganoter i evt har lavet for at få dem til at tørre hurtigere
og måske i har billeder af det?
Jeg glæder mig til forhåbentlig at få en masse inspiration