Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

fra regndækken til overgang?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 10:40

hejsa ænder...

hvornår skrifter i regndækkenet ud med overgangsdækken ?

M.V.H

Tine
&
Terroristen

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 11:09

Min har sat en smule pels så min plan er at han går med sit regndækken 2-3 uger endnu - så klipper jeg ham og så får han et 200 grams dækken på...

Hilsen Trine

Medlem af Kongelundens Rideklub - Klubblad & Stævneudvalg

Ejer af den smukke og frække Sonny Boy

Lækker specialsyet dressursadel 16½" sælges

!!!KLIK!!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 12:20

er det så overgangsdækken du smider på ham eller?

Hvis min plan holder skal min ikke klippes, så jeg vil bare smide et vinterdækken på hende når det begynder at fryse i dagtimerne...jeg ved ikke hvor meget pels hun sætter da det er den første vinter jeg har hende :)

M.V.H

Tine
&
Terroristen

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

assaassasas
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 12:59

Tine: Jeg har lidt det samme problem. det er også første gang jeg har hest og jeg vil jo helst ikke at Monique får en kæmpe bamse pels.... Men jeg vil se tiden an og gi hende dækken på når det bliver 7-5 grader om dagen...

LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd

jkhsdkjahskj
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 13:20

Jeg har smidt overgangsdækken på min igår - jeg håber at kunne undlade en klipning af hende - så derfor har hun nu 150 g foer på i stedet for et regndækken med fleecfoer.

Hun har gået med regndækken det meste af september (3 uger eller noget i den stil) - og nu synes jeg det regner/blæser tilpas meget til 150 g foer.

Hun så bestemt ud til at være glad for min beslutning i går morges :) Der stod det ned i stride strømme og hun stod og krøb sammen under et træ - efter at have fået 100 g fyld mere på - tja så vadede hun lige ud midt på marken i regn og rusk og begyndte at græsse.

Anna og Flicka - et broget makkerpar!

0
0
Svar på denne tråd

Forskel
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 13:25

Der er jo kæmpe forskel på heste.

Min hest er i sidste uge gået fra regdækken med faktisk ingen fyld til regdækken med fleece.

Min venindes hest er i sidste uge begyndt at stå med overgangs med fyld, 100-200 g. Og den er mere kold end min, som står med fleece. (Ingen af dem fryser :-))

Så man skal nok tage den enkelte hest, og ikke bare temperaturen.

Men jeg hader denne tid, det er SÅ svært :-(

Maria

Helt ny klipper udlejes (bor i 7430) 175 kr. pr. hest.

Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør.

Det er fordi vi ikke tør, ting er vanskelige.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:28

Min fik 100 g. på idag.

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - SADEL, BIL OG KAMERA TILBEHØR!

0
0
Svar på denne tråd

overgangsdækken
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:42

Min mule havde allerede sat en KÆMPE pels... så han blev klippet i søndags og fik sit overgangsdækken på (200g), syntes selv det er tidligt men når hyppen ikke er til at få tør igen var det nødvendigt og med så tyk en pels jeg klippede af blev det 200 gram der kom på...

0
0
Svar på denne tråd

Overgang
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 18:35

Min fik sit på da vejret skiftede... Han havde gået med regndækken da det begyndte at blæse -han stod helt krøllet sammen og frøs. Da vejret blev koldere fik han et regndækken på med fleece... Når temperaturen ryger under de 10 grader får han et lidt tykkere på...

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Dækken
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 19:49

Mine er idag overgået fra regndækken med ingen foer til dækken med fleecfoer i. Det er en DSP 1. pony og en 2 års DV.

0
0
Svar på denne tråd

Overgangsdækken
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 23:19

Min er for et par dage siden gået fra regndækken med tyndt stoffoer til overgangsdækken med 100 gram fyld, fordi han var kold under dækkenet. Han virker til at være meget tilfreds, og han har endnu ikke været for varm under det. Men de går så også stadig ude, hvilket han er fint tilfreds med (de kommer dog ind til weekenden regner jeg med).

Linda.

At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!

Freja - verdens smukkeste pige

Mosegaards El Diablo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider