Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

vandkopper
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 11:23

Er der nogen der har erfaringer med de der drikke kopper som fungerer med en flyder???

Evt nogen der kan fortælle om det kan fungere i en stald....

Hvad med frost???

Lige nu har jeg alm jernvandkopper, som tager en pakning hver gang det fryser ca 10 grader. Det er lidt træls at lortet bliver utæt 2-3 gang hver vinter.

Ellers andre alternativer????

0
0
Svar på denne tråd

varmekabel
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 12:20

du kan købe varmekabel, som skal lægges langs rørene. kablet holder bare lige rør/vand over frysepunkt, så slipper du for bøvlet. min far gjorde det for et par år siden, og han har ikke fortrudt det...

tror du kan købe det hos p.lindberg

Sælges: welsh cob vallak, 3½ år, 1,45 stg., ryttervant, super flink, lærenem og en rigtig charmetrold.

0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 12:29

røv dyrt???

koster det ikke også en del at have kørende???

Hvordan fungere sådan et varmekabel i forhold til vandslange, som jeg har til at føre vand med???

0
0
Svar på denne tråd

ikke så dyrt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 12:10

nu ved jeg jo ikke nøjagtigt hvor meget mere det koster min far at holde rørene frostfri med varmekabler. men jeg ved at han er af den gamle skole, så det kan umuligt koste alverden ;-)

hans vandrør er godt nok af jern, men hvis dine slanger fikserede, kan jeg ikke se det at det skulle give problemer. varmekablet er ligesom en alm ledning, der bare skal stripses fast til vandslangen/vandrøret. og så skal der selvfølgelig det der grå isolering udenom, så varmen fra kablet bliver ved slangen...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider