Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

følpels?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 16:41

halløj alle

jeg har købt mig et føl (skulle gerne blive til en 1´er pony), hun er 7 mdr nu her, fravænnet for ca 1 mdr siden.

jeg har ikke prøvet at have et føl før, og undrer mig lidt over at hun har så meget følpels, er der nogen der har nogen erfaringer med dette? jeg synes jo hun ser ussel ud i pelsen, hun har den der afblegede lidt bløde pels :-)

jeg ved at hun ikke har fået foder før jeg fik hende, og jeg tror derfor ikke hun har fået helt hvad hun skulle have af næringsstoffer. mht huld er hun absolut ikke tyk, snarere lidt til den tynde side...

Håber der er nogen der kan sætte mig lidt ind i mysteriet om følpels

Sælges: welsh cob vallak, 3½ år, 1,45 stg., ryttervant, super flink, lærenem og en rigtig charmetrold.

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 19:11

Hi hi kan selv huske hvordan det var da min var iført krøllet over frakke , ih hvor så hun ud... Men bare rolig det smutter af her til foråret og så bliver den SÅ fin.

Det plejer at passe sammen med at når de kommer i "lømmel - alderen" (plag) så bliver de flotte i pelsen, frække som bare pokker, og ingen af deres lemmer passer sammen... min truede sågar med at miste dens ellers så flotte gang, fordi dens bagben pludselig var blevet 10 cm længere end forbenene, thi hi . Men alt det går også over igen, og nu hvor min store "pige" er blevet 2½ år, så ser hun faktisk helt færdig ud (og temmelig køn også, hvis jeg selv må sige det...)

Så jeg er helt sikker på at din lille charmetrold også bliver fin.

Mht. foder så har PAVO noget der passer lige til sådan en lille størrelse, det hedder "PODO START" og gives til føl op til de er 8 måneder, derefter skal du give den "PODO GROW" som gives til den er fuldt udvokset (ca. tre år).

Hjemmesiden hedder www.pavo-hestefoder.dk så klikker du på produkter og derefter avlsfoder så kan du se foderet og finde priser osv.

Rigtig meget held og lykke med følle

De venligste hilsner fra Kristina

Mit Motto:

Det er ALDRIG hestens fejl - Men med sikkerhed menneskene der præger den, eller har præget den...

0
0
Svar på denne tråd

Fældet af
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 19:19

Hun skulle meget gerne have fældet af på nuværende tidspunkt. Vores er alle fældet helt af, det yngste er født 8. juni.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

lakdfjglkadjgl
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 10:33

min fornemmelse siger mig også at hun burde have haft smidt følpelsen. men som sagt: har ikke prøvet det med føl før, så det kan godt være at det bare er mig der er utålmodig ;-)

Sælges: welsh cob vallak, 3½ år, 1,45 stg., ryttervant, super flink, lærenem og en rigtig charmetrold.

0
0
Svar på denne tråd

mit føl
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 14:23

er fra 16 april og har for længst smidt al sin pels

0
0
Svar på denne tråd

følpels
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 16:01

min fra marts har stadig en lille smule (der er et næsten nyt billede af hende på min profil, og ud over følpels så er hun også ved at få vinterpels(som resten af flokken)), men jeg har også en grum mistanke om at de(n) har orm så det spiller jo en rolle ;-)

Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009

Sælges:
Hoppe føl e. Michellino/Romancier

Hoppe føl e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Giv gerne et bud på de andre

Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider