Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvad skal jeg vælge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 21:16

Hej

Min 8 års hoppe skal opereres for en tumorøs æggestok, lige nu står mit valg mellem Åbenrå Dyrehospital, Højgård Hestehospital eller Ansager.

vil gerne høre lidt om jeres erfaringer med de ovennævnte.

Mvh Naja

Møg, min hest skal nok opereres for en svulst i den ene æggestok

0
0
Svar på denne tråd

Højgård
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 21:21

Jeg ville vælge Højgård, de yderst kompetente.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville vælge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 21:59

HØJGÅRD.... !!!!

Hilsen

Charlotte Andersen

www.a-happy-horse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ansager
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 22:03

Eller Højgaard, hold dig langt væk fra Aabenraa.

Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

Støvler til børn sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

min erfaring
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 08:22

jeg kender ikke til de andre men fik opereret min varmblodshoppe i maj måned på højgaard på Fyn. hun havde en syste på størrelse med en håndbold på den ene æggestok. den blev fjernet og ægge stokken også. De lavede et virkelig flot stykke arbejde og hun har det super nu. hun stod der i 10 dage. ( pris 10.500 Kr ) det eneste negative var at de var svære at komme i kontakt med over telefonen fordi de har meget travlt. men intet nyt er godt nyt og de forsikrer dig at de ringer hvis der opstår de mindste ting.. de er super gode så tag det roligt. din hoppe får det også meget bedre.. :-)

altid nysgerrig efter mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 08:46

jeres input, det bekræfter den fornemmelse jeg havde i forvejen. Tror jeg vil ringe til Højgård med det samme, hun har været der før, fik opereret en tand ud efter et spark og det er blevet rigtig pænt.

Mvh Naja

0
0
Svar på denne tråd

Ansager eller..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 10:41

eller Højgård.. Jeg har rigtig gode erfaringer med Ansager, men har kun hørt godt om Højgård..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 15:53

så er der bestilt tid hos Højgård, onsdag i næste uge skal hun under kniven, glæder mig bare til det er overstået, det værste er at jeg har haft overvejet at tegne en dyrlægeforsikring, men aldrig gjort alvor af, dumme mig

Mvh Naja

Onsdag d. 17/9 skal min hest opereres for en tumorøs æggestok, øv også

0
0
Svar på denne tråd

Højgård....
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 09:39

Min hest skal også indlægges på Højgård tirsdag næste uge, hvis du ser ham må du meget gerne lige give ham et klap på mulen :) sidder desværre selv i jylland, så han får kun kontakt med dyrlægerne/staldpersonalet. (Han er mørkebrun, bred blis, og mangler det venstre øje ;))

Håber det går godt med din hest, men ved at Højgård er meget dygtige og professionelle.

Mvh Louise

Portættegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:00

bor i sønderjylland så er du velkommen til at køre med derover i weekenden, regner med at smutte en tur over og kigge til hende.

men skal nok klappe din mule fra dig

Mvh Naja

0
0
Svar på denne tråd

SeniorHeavy
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 11:41

Jeg bor i Viborg, men ellers mange tak. Håber at han bliver udskrevet før weekenden, men ellers tager jeg bare toget hjem der. Er mere det at jeg ikke kan være der tirsdag-fredag der er lidt trist.

Mvh Louise

Portættegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud

0
0
Svar på denne tråd

er også
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 15:13

spændt på hvor mange dage min hyps skal være derovre, hun har været indlagt der en gang før for at få fjernet en tand efter et spark på kæben.

Mvh Naja

0
0
Svar på denne tråd

Hej Louise
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 22:09

så desværre ikke din hest idag da jeg afleverede min hoppe.

En lille update, dyrlægen har undersøgt hende og fundet en knap håndboldstor æggestok i den ene side, heldigvis er den opererbar, og han forventer at kunne gøre det med hesten stående, hvilket er en stor fordel, idet det giver de færreste eftervirkninger og gener for hende. Den anden æggestok er helt normal og skal ikke fjernes, og hvis alt går vel og naturen vil skulle hun kunne blive ifolet på et senere tidspunkt hvis jeg skulle få lyst til det.

Skal nok lige komme med en update i morgen når jeg har hørt resultatet af operationen.

Mvh Naja

Torsdag d. 18/9 skal min hest opereres for en tumorøs æggestok, øv også, men heldigvis er den godartet

0
0
Svar på denne tråd

Update
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 19:50

Og så svigtede lyslederkablet i kikkerten så operationen er blevet udsat til i morgen, øv, de var ellers startet, men måtte opgive fordi de ikke kunne se noget som helst.

Så de håber det går bedre i morgen.

Mvh Naja

Torsdag d. 18/9 skulle min hest opereres for en tumorøs æggestok, men desværre "gik lyset ud" - for teknikken altså, så de prøver igen d. 19/9

0
0
Svar på denne tråd

Nej, hvor uheldigt..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 15:38

Det var da godt nok uheldigt. Knap så fedt for hesten

Krydser fingre for bedre held næste gang

Sandra Gastrup

www.stutteri-laerkebjerg.dk
**Siden er under opbygning**

Sælges:
RDH springhoppe med 9,5 i kapacitet og 8,0 i teknik

Finalehingsteføl

0
0
Svar på denne tråd

tid til en update
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 16:49

tjahh anden gang var så heller ikke lykkens gang, dyrlægen fandt ud af at knuden er vokset fast til bughulen, så nu får hun lige et par dages ro og så skal hun i fuld narkose og lægges ned for at få det hele ud.

Såååååå træls

min hest har en tumor, som det viser sig er vokset fast i bughulen, håber 3 gang er lykkens gang, der skal hun i fuld narkose, puhhh jeg er træt af det

0
0
Svar på denne tråd

sidste nyt
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 20:38

så blev hun endelig opereret, dyrlægen siger at so far so good, det ser fornuftigt ud, hun er oppe og spiser, og alt er tilsyneladende i orden, men der kan selvf. opstå komplikationer endnu.

Mvh Naja

3 gang var lykkens gang, nu håber jeg der ikke opstår komplikationer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider