Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

allergisk reaktion?
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 19:04

Blev ringet op igår aftes af staldejer, min hest lignede en elefandt, han var hævet over det meste af kroppen og det meste af hoved, han lignede en der var blevet angrebet af 100 hvepse.

Dette var som vi selv og dyelægen kom frem til en allergisk reakion på? ja det vides ikke. Der er intet andet end græs, og de andre heste fejlede intet.

Mit spørgsmål er så... er der nogle her inde der har oplevet det samme? min egen tanke er at han er blevet stukket af en hveps, men ville det kunne give så volsom en reaktion? dyrelægen havde kun set et lign. tilfælde en enkelt gang, men det var med en hest der stod sammen med kvæg og en milliard fluer, og vi har stort set ingen fluer, så kan ikke være det.

Hans ene forben var også dobbelt så stort pga hævelse, og han havde noget muk lign. pus i koden... nogle der har oplevet dén reaktion pga muk. event. er det betændelse der er kommet fra et lillebitte sår han havde for en uge siden.

Pernille

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider