Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fibre-Beet fra Brogaarden
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 00:55

Synes Fibre-Beet lyder som et interessant produkt - nogen der har erfaringer? Jeg kender ikke lige umiddelbart nogen, der bruger det...

Det minder vel om roeflager a la Speedi-Beet, eller hvad?

Er der samme problem med sandrester som jeg har hørt om med Speedi-Beet'en?

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

Vi brugte....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 11:01

... Fibre Beet hele sidste sommer (nemt at rejse rundt med i stævnesæsonen), og det fungerede ganske udmærket. Desværre kan det ikke fåes i miles omkreds i år - måske var vi de eneste der brugte det?

Jeg har aldrig set sandrester i det - men det har jeg heller ikke i vore almindelige roepiller.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Husk DM for fjordheste den første weekend i september.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sif
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 11:27

Nå ok - det er da en skam, hvis det er svært at få fat på, hvis produktet er godt. Måske mange ikke sætter sig ind i hvad det er, og så fravælger det....

Det med sandet, det er noget der står på Brogaardens egen side. Derfor jeg spurgte om det :)

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 09:06

De bruger fibre-beet på hestehospitalet i Tåstrup.. Det der førhen hed KVL og som nu er flyttet.. ih, hvad er det nu det nye navn er?

Nå, men der bruger de fibre-beet til hestene og jeg snakkede med en af dyrlægerne derinde som var meget begejstret for foderet. Han sagde det var utrolig godt til at holde maven i gang, give mæthedsfornemmelse og sikre en lind afføring.

Så mon ikke foderet vinder frem flere og flere steder..

Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.123hjemmeside.dk/broedeskov

Venlig hilsen Lea

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 10:48

Også brugt Fibre-Beet, og var rigtig glad for det. Jeg er nu gået over til, at blande 1/3 lucernegrøntpiller med 2/3 almindelige roepiller. Det giver ca det samme, som Fibre-Beet, ifølge hende jeg køber foder hos, og hun er forhandler af både Brogaarden, andre fodermærker, og så de almindelige foderprodukter.

Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

Støvler til børn sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

fibre-beet
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:28

Jeg bruger Fibre-beet her i sommer. I vinters brugte jeg speedy-beet, men pony synes ikke at det smagte vildt godt, så derfor skiftede jeg til fibre-beet. Og det kan hun rigtig godt lide, det glider nemt ned.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder da til
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:52

at være et godt foder så :)

0
0
Svar på denne tråd

LIFE...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 06:14

Det gamle KVL hedder nu LIFE!!!

Louise

-en af tosserne

©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Ejer af verdens sjoveste pony -·´¯`·.¸¸.·´¯`©

.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider