Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Distance-strubepiber.
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 11:56

Hej allesammen.

Vil høre jer om der måske er nogen der rider distance eller kender nogen der gør,på heste med strubepiberi?

Grunden til at jeg spørg er at min egen hest er strubepiber. Ikke i slem grad, Tror han er i 3 grad. Han siger ikke ret meget når han rider. Først når han bliver hidsig i galoppen kan han godt begynde at sige rimelig meget.

Jeg vil gerne høre fra Folk der rider discancer med strubepibere. ;O)da jeg så vil overveje at ride distance, Dressur og spring siger også ikke meget ! ,o)

Mister du Penge mister du lidt, mister du kærlighed mister du noget, mister du venner, mister du meget, men mister du håbet mister du ALT!

0
0
Svar på denne tråd

Rykker lige
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 20:08

Op i tråden? Ingen der kan svare mig ?

Mister du Penge mister du lidt, mister du kærlighed mister du noget, mister du venner, mister du meget, men mister du håbet mister du ALT!

0
0
Svar på denne tråd

lalalalala
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 10:34

Hvad er en strubepiber...?

Louise Johnsen-Falkhans Barrani-Hjælmsbjergs Pocharma

0
0
Svar på denne tråd

Rider jagt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 14:00

Jeg rider jagt på min der er strubepiber. Han puster ikke ret meget i trav - men i galop puster han meget fra start. Han har ikke den der karakteristiske lyd rigtig - han har det også kun i meget let grad.

Han tager rigtig lang tid at få pusten ned på - men hans puls falder fint.

Hvor langt vil du ride i distance?

0
0
Svar på denne tråd

jeg havde tænkt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 18:14

Mig at det max skulle være 30 km distancer... :O) Ikke længere... Min dreng siger heller ikke ret meget i trav. men rimelig meget i galop! :O)

0
0
Svar på denne tråd

forsøg
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:59

da at træne ham op med en fornuftig træningsplan, det vil give dig et bilede af hvor slemt det er. Ser det ikke godt ud, har jeg hørt mange positive meldinger om et operativt indgreb, der kan afhjælpe. Søg efter strubepiper i "røgt og pleje"

Held og lykke.

Venlig hilsen Sarah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider