Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Pris blodprøve
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 20:27

Hej alle

Jeg overvejer at få lavet blodprøver på min 5 års vallak for at være sikker på at han er dækket ind med alt han behøver. Ikke fordi jeg har de vilde problemer med ham - synes dog han er lidt mat i pelsen, men vil gerne være sikker på at han er dækket ind.

Jeg som har fået taget disse prøver - kan I huske hvad det kostede, bare så jeg er lidt forberedt?

Knus Julle og Maibritt

0
0
Svar på denne tråd

Har lige
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 20:55

betalt ca 1700,- for blodprøver til en helseprofil + bændelormsprøve. Men tag og ring til din dyrlæge. Jeg mener at dyrlægen sagde at for en helseprofil alene kostede det ca 500-600 + moms der er så yderligere mulighed hvor de tester for zink og den er lidt dyrere. Det er vist kun aktuelt at teste det niveau hvis din hest døjer med muk.

Mvh Anja

Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg spurgte min dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 14:18

(min hest har lige været opstaldet hos en dyrlæge og det var hende jeg spurgte) om netop sådan en blodprøve - og hun sagde at det ville være spild af penge, når min hest så så fin ud.

Ikke lige det svar jeg forventede, men jeg lyttede faktisk til hende!

Så det kommer vel lidt an på hvad du synes du kan prioritere af penge til formålet - og om du leder efter noget specielt.

Så jeg ville da faktisk stole på min foderplan, og mit stråfoder, hvis jeg var dig :-) (Hvis det altså er godt nok)

Mvh Louise og Skjalda
Har du en sød Shetlandspony til salg eller udlån?

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

vcvxcvxcv
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 15:23

Jeg mener vi gav omkring 1200,-, og der blev den sendt til tyskland, men kontakt din dyrlæge.

Gode hilsner Fru Bach

Nu med hjemmeside

Stald Nickolos.dk

0
0
Svar på denne tråd

det...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 18:14

kommer an på om det er en dyrlægerne kan lave selv eller om den skal til udlandet.

Jeg arbejder på en hesteklinik i nordsjælland. Der koster en udvidet blodprøve som bliver lavet på stedet lidt under 500 kr, så vidt jeg husker. Hvis den skal sendes til tyskland er den vist lidt dyre.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider