Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 00:05

Hej alle sammen

Da jeg selv her hen over sommeren skal stå for fodring af mig og min søsters hyp vil jeg meget gerne høre hvor jeg kan få lavet en foderplan henne??

Han skal hen over sommeren være selvskab for en hoppe der har stor risiko for at blive forfanget - så mens de andre gumler græs er de på jordfold med halm og hø.

Min skal også have tabt et par kilo som han tog på da han i foråret stod stille pga en mindre skade. Nu er han ved at have tabt det (har været i fuld ridning i ca 1.5 måned) og vil gerne have hjælp til en god grund plan så han får det han skal have:)

Jeg har nemlig indtil nu selv bestemt hvad han skal have med vejledning af andre på opstaldningsstedet, men vil gerne have det lidt bedre regnet ud:)

Hilsen Sofie

- hvis nogen er jer kan lave en, så kommer der lidt info her(skriv hvis noget mangler):

Tysk oldenborg, 170 cm, 9 år, ca 1 times ridning 5-6 dage om ugen, tur/dressur - har fint med energi

Får pt ialt om dagen:

7-8 kilo hø

120g salvimin grøn

750 g tjørnehøj mølle horse mix

Og en ugentlig portion af Irish Mash

Tjørnehøj mølle horse mix er hvad de foder med på stedet (vi har foderautomater). Håber dette foder kan passe ind i en foderplan da jeg helst ikke vil til at købe noget nyt da det er med i prisen på opstaldning...

0
0
Svar på denne tråd

Du kan få...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 01:43

...lavet en foderplan på

http://www.foderplan.dk

eller

www.tjornehojmolle.dk

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

Skønne killinger søger nye hjem. Se dem på præs.

Har du babytøj til overs så køber jeg gerne. Skriv hvad du har:-)

0
0
Svar på denne tråd

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 10:28

Horsemix er et ganske okay foder, men de skal have meget af det for at være dækket ind, så det er godt du supplerer med salvimin. Tror dog godt du kan give mindre end 120 g, men jeg har ikke lige tid til at regne på det nu.

Vender lige tilbag senere.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

vi har et par ledige bokse til efteråret

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 13:20

For proffessionel rådgivning kan jeg anbefale Dorthe Rebbe fra

www.hesteraadgivningen.dk

Ellers er vi flere herinde som laver ok foderplaner for ganske få penge.

hvis du vælger et foderfirma til at lave en foderplan, er du bundet op på et bestemt mærke. Det er ok, hvis du vil bruge det pågældende mærke, ellers kan de ikke bruges til ret meget.

Jeg har stadig super tørt wrap til salg. Baller á ca.225 kg.

De skal væk, så to for 1 pris.

0
0
Svar på denne tråd

123456...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:31

Tak for svar:)

Jeg tror jeg prøver at skrive til tjørnehøj mølle, nu da jeg bruger deres produkt.

Men vil stadig meget gerne høre hvad du synes mylady, hvis du vil regne på det?

Hilsen Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider