Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ja så ryger hun på ud til dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:05

jeg har i længere tid døjet med min dejlige hoppe.hun har fejlet flere ting siden december.det sidste nye som hun nu døjer med er små kolikligende tilfælde som hun dog de sidste 3 gange har overstået på ca 1 time uden indgriben fra dyrlæge.det er 4 dyrlæge jeg nu har fat i da sidste dyrlæge sagde jeg skulle se tiden an når jeg ringede til ham.hvad kan jeg bruge det til når mit lille pus(160cm) med jevne mellemrum kommer ind fra fold og ruller sig i boksen.nogen mener jeg er pyldret og skal se tiden an, men det er ikke dem som er megabekymret for hyppen og en tror hesten tar @!#$ på mig men det er jeg lidt tvivlende overfor da hendes opførsel for mig at se der har haft hende i 6 år er underlig.så nu har jeg aftalt med dyrlægen at han får hende ind imorgen eftermiddag og så bliver hun undersøgt med en kikkert igennem hele tarmsystemet for nu skal det undersøges hvad det er (han tror det er mavesår som hun skulle have døjet med længe men først har givet udslag nu efter lang tids sygdom med forskellige behandlingsformer og medicin).jeg håber der kan gøres noget men ved heldigvis fra flere at jeg har gjort alt hvad jeg kan for den.men hun skal jo snart på sommergræs så jeg tør simpelthen ikke at se tiden an mere(som dyrlægen der skal ha hende ud til sig sagde"hvad kan du bruge det til") hehe der kom jeg godtnok til at grine for han har så evigt ret...så nu håber jeg bare hun er til at læsse imorgen.plejer at være lidt strid.hun står nu på spåner da hun skal faste og kun må få vand indtil tirsdag morgen for undersøgelsen.så nu da jeg kender hende så godt ved jeg at hun blir eddikesur...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider