Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvad gør i .....
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:24

Med jeres hingste...

Jeg har en 2 års hingst, som går med en shetlandsvallak i løsdrift. De har gået sammen fra han var 6 måneder, og er bedste venner og legekammerater og de har det bare godt. Han gik indtil jul også med en anden 3´er vallak som var boss, men min unge hingst har overtaget pladsen, undtagen når det kommer til mad.

Min gamle smed sagde at det nok skulle blive et problem i fremtiden, at det ligefrem ville blive farligt for vallakken.... Men jeg vil hellere have ham gående med en anden hest, så han fortsat kan have den tætte kontakt.
Men skulle det komme så vidt at han blev kåret og skulle bedække, er jeg klar over at det ikke nødvendig vil gå.

Har i nogle erfaringer med denne problemstillng? Eller en generel holdning?
Ville i vælge en hoppe/gruppe i stedet?

VH. C og P
0
0
Svar på denne tråd

Hingste
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:34

Er der en reel chance for at kan kåres, eller er det noget du drømmer om???

Har den ikke en reel chance, så ville jeg kastrere den med det samme og komme ud over det problem.

BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Der er en..
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:40
Ret god chance for at han går igennem til kåring næste år:-) Han er smuk; godt eksteriør, god stamtavle, og en ret god gang( håber papirene kommer fra Spanien inden næste sommer)

Han opfylder allerede kravene for basiskåringen, og når han bliver 3 tager vi afsted:-)

Ikke fordi jeg har store drømme om avl, jeg ser tiden an og ser hvad han bliver bedømt til.
Men jeg ønsker at beholde ham som hingst, ihvertfald indtil at får sine bedømmelser.

VH C og P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider