Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

sadel tilpasning
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:03

hejsa

jeg fik min sadel hjem fra sadelmageren, jeg synes ikke den lagde (tyngdepunktet var for langt tilbage)! nu har han så justeret den, så der er mere bag i puderne og den er blødere foan. jeg kan ingen forskel se, han mener den skal "rides til" kan det passe? vil under ingen omstændigheder have min hest for ondt i ryggen igen :(

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:49

Har sadelmageren været ude og se sadlen på din hest? Ellers må du hive ham i ørerne så han selv kan komme og se.

Han kan ikke vurdere om han har stoppet den rigtigt i forhold til din hests bygning hvis han ikke har set den.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

(Tidligere Kanoagaard)

0
0
Svar på denne tråd

Den gang..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 19:42

Da jeg fik om stoppet min sadel skulle den også rides til, mener det var omkring 3 timer i skridt.

Dog kan jeg ikke huske om den lå korrekt inden den blev redet til. Ulden vil jo sætte sig en smule efter man har redet i den - derfor den skal rides til, så vidt jeg husker .

• • Simone • •

<3 Tim <3

Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 19:15

Rikke har set billeder. hun synes at t6yngde punktet stadig er for langt tilbage. det jeg gerne vil vide er, om sadel efter en omstopning "bare" skal rides til ? jeg er jo lidt bekymret for om han vil få ondt igen. jeg kan ikke forstå, at man ikke kan få en sadel, som ligger 100 % korrekt efter omstopning ved en sadelmager. :)

0
0
Svar på denne tråd

rides til?
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 20:37

Nej det tror jeg altså ikke kan være rimligt, men jeg ved det da godt nok ikke. Jeg har bare aldrig fået den besked.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til sadelmageren og få ham/hende til at efterstoppe den.

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

Mangler du sadelmager og kan du ikke få fat i en. Så kommer Kit Hansen til Stouby v. Vejle. den 16 juni.

http://www.hestens-sadelmager.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider