Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Galle i seneskede
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 17:42
Hejsa

Har fået foretaget en handelseundersøgelse på en hest jeg evt. skal købe, men der var en anmærkning. Nemlig at den havde galle i seneskede foran på forknæ på begge forben...

Er der nogen der ved hvilken betydning det har..??

Jeg er nemlig ved at undersøge om forsikringen laver en anmærkning på det, selv om dyrlægen ikke mener det har betydning når den skal bruges til dressur. Nogen der har erfaring eller viden om det, og om hvad forsikringen evt. siger til det..??

Vil meget gerne have nogle hurtige svar, da jeg ikke vil have den hvis den ikke kan forsikres anmærkningsfrit.

Med venlig hilsen den fortvivlede
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 18:11
holde fingerne væk. Jeg ved ikke om der vil komme en anmærkning på forsikringen, men der må jo være noget galt hvis der er galle i begge ben. Men mon ikke der gør nu dyrlægen har lavet en bemærkning. Har du spurgt dyrlægen?

Michelle
0
0
Svar på denne tråd

det behøves
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 12:14
ikke nødvendigvis at have en store betydning, hvis den har galle i forbenene, hvor er det præcist ?
min gamle hoppe havde også tendens til galle i forbenene, men hun gik igennem tjekket, med anmærkningen, forsikringselskabet lavede ingen anmærkninger mht. forsikringen i mit tilfælde, hun havde/har aldrig døjet med noget med benene.

Ha en dejlig dag ;-D
0
0
Svar på denne tråd

ikke af betydning
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 14:47
Jeg havde dyrlæge igår til min hest,da den skal omforsikres.
Min fik anmærkninger om galle i begge bagben, men som dyrlægen sagde: "Helt uden betydning"!
Hvis konklusion fra dyrlægen er sådanne anmærkninger, men dog uden betydning for hestens brug, så stol på det.
Det ses på størstedelen af rideheste. Jeg ville ikke hidse mig op over det i hvert fald.
Held og lykke med købet

VH Mia
0
0
Svar på denne tråd

galle i seneskede
Forfatter: 
Dato:  08-03-2004 17:04
Hvilke forsikringsselskaber har i, der har fået jeres heste forsikret uden anmærkninger på trods af galle?
Og hvordan er de forsikret?

Min skal forsikres i alm. brand og både liv- uanvendelighed og sygeforsikret...
Forsikringens dyrlæge sagde at der ville blive et forbehold i sygeforsikringen...

Vil meget gerne høre mere om jeres erfaring..!

Med venlig hilsen Chanett
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider