Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

smutter hvis man springer op på ham
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 16:02

men har min hest først fået sadel på står han pænt og venter på at man sidder op,men, syntes det er sært at man ikke kan hoppe op på ham fra jorden uden at han vender rundt og løber. kan der være noget galt, eller kan nogle heste bare ikke lide det,har i selv heste som man bare ikke når at hoppe op på før de smutter

skal

du have hest køb

fjordhest

0
0
Svar på denne tråd

hest....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:56

Har du prøvet at stå på en stol og kravle op?-så virker det måske ikke så voldsomt og ubehageligt som hvis du hopper op fra jorden.

Held og lykke

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
*Akademisk*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 21:58

Heste er jo flugtdyr, og netop den handling at springe op på ryggen af ham, vækker måske det indtinkt hos ham der siger: FLYGT, det er et rovdyr! Det er vel netop dette et rovdyr ville gøre i naturen, når det angriber.Selvom den kender dig og du aldrig har gjort den ondt, kan instinktet godt overtage.

Min hest vil heller ikke finde sig i, at jeg prøver at springe op på ham fra jorden, men hvis jeg kravler stille og roligt op på ham fra en skammel eller får hjælp fra en anden, er han helt rolig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider