Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 16:42

Nogen der ved hvor jeg kan få lavet en go foderplan? Og som ikke koster alt for meget guld??

Vær sød mod duer

- en dag bliver der måske lavet en statue af dig!

0
0
Svar på denne tråd

en god foderplan
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 16:58

afhænger jo af mange ting, hvilke fodermidler vil du bruge, hvor meget må det koste pr måned, hvilke behov har hesten osv... en del firmaer laver planer, men for det meste kun for deres eget foder...

Sælges: Welsh mountain vallak 3 år, ca 1.20 stg. Arbejde fra jorden netop påbegyndt.

0
0
Svar på denne tråd

I min stald
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 16:59

Bruger vi Foderplan.dk Det har vi alle været rigtig glade for ! ;o) Prøv og kig derinde.

Mister du Penge mister du lidt, mister du kærlighed mister du noget, mister du venner, mister du meget, men mister du håbet mister du ALT!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 17:06

Det er ikke så meget prisen af selve foderet, men mere hvad det koster at få lavet selve planen

Vær sød mod duer

- en dag bliver der måske lavet en statue af dig!

0
0
Svar på denne tråd

200 og derop af
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 17:35

Nogle steder koster det 200, andre steder er de to første gratis ellers tror jeg bare prisen bevæger sig derop af, men som det er sagt afhænger det af dit ønskede foder produkt for dem som står bag fodret tilbyder også at lave foderplan for netop din hest....

Hos tjørnehøj mølle lægger du 200kr i dispotium som du får retur som et gavekort til deres produkt.

Mvh. Dina Weibull

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider