Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hevede ben ved meget hardt arbejde.
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 14:02

Jeg har lige vært avsted til 3 dagers springstevne, og forbenene til hesten ligner nå .

Det har kun vært lave klasser, og bundene på banene var riktig gode( så det kan jeg ikke skylde på).

Altså benene er tykke rundt senene, og hun har fått noen galler, og i tilleg er det litt verre på den fot hvor hun har haft en seneskade. Hun er overhode ikke halt, og er også den typen hest som giver kontant beskjed ved smerte. Det er en god stund siden hun har haft smed, så jeg vet ikke om det kan gjøre noe?

Er jeg bare hys (altså, det er jeg jo uansett) eller er det normald de kan hve lidt ved hardt arbeid??

Hilsen Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

ikke normalt
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 14:21

en hest bør altid have "tørre" sener... det lyder som en sene skade i mine ører... de skal køles ned og så ville jeg få scannet dens forben, så jeg vidste præcist hvordan det så ud derinde... Ved en seneskade kan de jo sagtens gå lidt tid inden de begynder at være urene...

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja.....
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 15:28

jeg ville også få scannet dens forben, for at være på den sikre side, det lyder ikke normalt.

Den, som ikke vil rådes,

kan ikke hjælpes.

Benjamin Franklin

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider