Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

BLUE HORS BIOPROTECTOR
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 09:19

hejsa

jeg fandt dette produkt, BLUE HORS BIOPROTECTOR, inde på nettet igår, og fandt det ret interessant, da det lige præcis er overbelastning min hest har... der står følgende om produktet:

BLUE HORS BIOPROTECTOR 30X40 GR.

Anti-oxidant supplement til heste i hård træning og heste med stivhed m.m. Curcuminet i Bioprotector har en stærk anti-oxidant effekt. D.v.s. at det neutraliserer hovedparten af de nedbrydende stoffer, der vil opstå som følge af overbelastning.
Bioprotector er også særdeles velegnet som opfølgning efter ledbehandlinger.

så jeg kontaktede min dyrlæge (snakkede kun med de to sekretære), og spurgte om det er noget de kender, og om det er noget jeg må give sammen med EQUIMOBILITY PLUS...

men de kendte ikke til produktet (blue hors produktet), så det turde de ikke at svare på, om det kan bruges sammen....

er her nogen der kender produktet?? og eventuelt ved om det er noget man må give sammen med equimobolity produktet???

for det lyder jo umidelbart som om, det er noget der kunne være godt til en hest med overbelastet led????

DU MÅ ALDRIG TABE DIN MISSION AF SYNE - NYD DIN HEST

www.hestegalleri.dk/ uploads_large_wm/284711.jpg

Jeg nyder og elsker i hvertfald min :-)

0
0
Svar på denne tråd

hejsna
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 21:53

Jeg har brugt det før i tiden. Synes ikke det havde det stor effekt - brugte det ca. i et halvt år.

Det lugter og ligner Karry. Jeg brugte det sammen med Artroflex uden problemer.

Men har ikke prøvet den "blanding" du snakker om.

Mvh.

Dorte

Søger Læreplads som Beslagsmed i Østjylland, færdig med Grundforløb d. 16. Juni.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa :)
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 22:17

Jeg bruger det sammen med glucosamin og msm det går fint sammen til ledskade :) mvh Lone

"Lone77"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider