Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

% protein i
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 16:48
foder fra Tjørnehøjmølle´s produkt til drægtige hopper OG evt. pris ?????? Nogen der v d ? :-)
Tinne (Duvsen) >o<hagedorn1@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Protein indhold
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 18:27
Hej Tinne
her er lidt oplysninger om de midler de anbefaler til avlsdyr.
Det er råprotein af et kg af fodermidlet.
Obs det vil ændre sig når der tilsættes korn .

Heste müslie Breder - fuldfoder - 136 gram ford råprotein.

Unghorse - fuldfoder - 127,5 gram ford råprotein.

Horse balance - 210 - skal gives i forholdet 25% til 75% korn,anbefales ved fodring med roepiller og halm.

Heste müsli super plus - 200 gram ford råprotein -tilskud + korn
hvad de koster ved jeg ikke, har kun deres foderprodukter og hvad de indeholder.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

yippie kay yeah
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 19:10
men jeg bliver nødt til at have det i %, ellers fatter jeg ikke sammenligningen.... Jeg er ved at gå i panik, for meget snart går min hoppe ind i 9 måned og jeg har endnu ikke bestemt mig for et produkt !!!!!!!!!!!!!!.. det er ikke nemt at ville det bedste for sine dyr..
0
0
Svar på denne tråd

Tjek deres hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 21:00
Via dlg kan du gå inde og se deres produkter samt du kan skrive til dem om proteionindholdet.

Priser på deres produkter kan blandt andet ses på Maxsoe.dk (forhandleren ligger godt nok i hovedstadsområdet men kan vel give et hint)

Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 22:14
for på deres egen HP er der sgu ikke megen hjælp at hente... ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Super Plus
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:04
Hej.
Jeg har brugt Super Plus til min drægtige hoppe og føl fra 2003 i denne sæson, og det har jeg egentlig været godt tilfreds med. Begge ser godt ud og er meget glansfulde.

Plagen får dagligt ca. 1 kg. Super Plus foruden havre og hø og wrap. Jeg har ikke haft problemer med at styre vækst. Hoppen har egentlig fået det samme i drægtighedens sidste 3 måneder, men skal sættes lidt op i Super Plus, når hun har fået føllet.

Jeg mener, at jeg giver 455,- ex. moms for 100 kg. Super Plus i 20 kg.s sække. Jeg mener, at der er et proteinindhold på 25% i Super Plus. Desuden højt indhold af calcium, kobber og lysin i forhold til andre produkter - og derfor velegnet til drægtige/diegivende hopper samt opdræt.

Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider