Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hjælp min datter´s shetlænder
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 18:01

Min datte´s shetlænder, begyndte at hoste i torsdags, han´s vejrtrækning er meget hurtig og tempraturen ligger på 38 altså ingen feber.

Vi tilkaldte dyrelægen og han mente at det var astma, han ordineret ventipulamin, nu er sagen den at han stadig hoster vi er så i tvivl om medicinen virker eller om han måske fejler noget andet. er der andre hvis heste er begyndt at hoste nu.

Håber på et svar da min datter er meget ulykkelig, hun er bange for at han er alvorlig syg og skal aflives, det skal lige sige at vi for 3 mdr. siden fik aflivet min heste ikke af samme grund, men det ligger dybt i pigebarnet.

Julle
0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge.
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 18:10

Jeg syntes du skal prøve at tage en snak med dyrlægen igen og sige at der endnu ikke er bedring.

Måske han kan sige noget om hvor lang tid det tager før du kan se bedring, eller om den skal undersøges igen.

Hvordan ser det ud med stald forhold? Støv, hø, foder osv?

Louise med Meister drengen!

Chess - For evigt elsket og savnet

Opstaldning tilbydes i hyggelig privat stald ved Dalmose (4261) pris 700 kr pr. mdr. Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Måske kan det hjælpe
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 18:35

Jeg har nogenslunde samme problem med min pony, hun begyndte og hoste i sidste uge og har gjordt det meget! dyrlægen siger at det bare er en forkølelse. jeg blev også bange. men heste er også levende væsener og kan også få virus osv. så tror ikke at du skal være så bange for det :D - god bedring med den :D

0
0
Svar på denne tråd

gfsdjf
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 20:17

Ok nu har han både fået astma medicin og det blev ikke bedre dyrelægen kom igen og mente nu at han havde lungebetændelse han har nu fået pencelin i 6 da med nogen bedring, men ak han svinger melle at være feberfri og have 38,8 og hoster stadig.

Oven i købet har de fået konstanteret blodorm, er der nogen der kender syntomer på blodorm?

Dyrenlægen kommer igen i morgen

Julle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider