Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Er der nogen der kender til softbed
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 18:15

Er der nogen af jer som har prøvet soft-bed (kan bla. købes hos Jepsen og Viffeldt)???

Eller noget der minder om? Jeg har set den og synes det virker som en rigtig god løsning til heste som altid "laver rede" og ligger på staldgulvet lige meget hvor meget strøelse man putter derind!

Nogle der har erfaringer med dem? For/imod???

Mette

0
0
Svar på denne tråd

softbed
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 19:46

Nej aldrig hørt om det men lyder spændende :D
Så lytter lige med ;)

0
0
Svar på denne tråd

softbed
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 17:12

Vi har softbed i en af vore bokse, almindelige gummimåtter i et par stykker og kun spåner i et par stykker.

Boksen med softbed er lynhurtig at muge i, og der bruges halvt så mange spåner. Det krævede en tilvænningsperiode, før den virkede efter hensigten, men jeg synes, at den er genial.

Boksen skal være ret stor, da der skal være et pænt friareal med spåner.

Det er sjovt at se, hvor pertentlig hesten er blevet: den lægger hestepærer i et hjørne og tisser i et andet. Før den fik softbed var boksen en stor rodebutik.

Rugbjerggård hestepension.
Forhandler af foder fra Marstall.
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:12

Hvor lang tids garanti er der på softbed? De er jo ret dyre. Vi har også overvejet dem.

Sælg eller køb hest til Show Off 2008

www.123hjemmeside.dk/showoff2008

Hingsteløsdrift tilbydes

Heste tilrides

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:48

Ja dette vil jeg også gerne høre meget mere om

nogen der også kender priser ?

og hvor længe holder de mon ?

har dog fundet lidt på nette om det men ingen priser

0
0
Svar på denne tråd

Pris.....
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 08:32

Jeg fik en pris hos Jepsen og Viffeldt på ca. 4750,- inkl. moms.

Ja det er mange penge, men hvis man ligeledes er hurtigere og har lettere ved udmugning synes jeg det kunne være en god løsning. Man sparer jo også penge på strøelse og mødding. Og hesten skulle ligge blødt og tørt

Jeg har set et tværsnit af den. Det er nubret gummi med en tykkelse på ca. 2 cm. og en presset skummadras i midten. Det virker meget hårdført. Ikke til af gå i stykker selvom en hest står og skraber på den.

Tror desværre ikke der er så mange der har prøvet den endnu - derfor ville jeg spørge inden jeg evt. investerede de mange penge.

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider