Da jeg købte Chas'e sidste år havde han en stor vorte som sad meget uheldigt på benet, men dyrlægen mete dog at den kunne fjernes i forbindelse med handelsundersøgelsen.
Men efter den blev fjernet voksede den ud igen, den væskende faktsik meget mere end før og 2 mån efter var den større end før.
Jeg snakkede men en Charlottenlund dyrlæge som mente at han skulle ind og opereres da den var for stor og irreterede ham.
Heldigvis for den lille hest passede det mig meget dårligt, at han skulle have boksro, da jeg stod og skulle have ham på sommerfold med en venindes hest.
Så vi aftalte at vi ville få ham opereret i efteråret, når det passede mig lidt bedre.
Heldigvis for den lille hest fandt jeg en tråd herinde om æblecidereddike og aloevera propolis creme.
Efter en uge med ælblecidereddike og propolis creme var vorten blevet meget pænere og væskede kun en smule.
Voten blev pænere og pænere så jeg kunne til sidst sætte en stramt elastik omkring inde ved roden.
Det tog en uge med elastikken som jeg stramede hver anden dag, så faldt vorten af og efterlod et pænt arvæv.
Jeg gav efter følgende ham ælbeeddike i et halvt år, som gjorde at hans andre små vorter blev meget pænere, og i dag 3 mån uden eddike kan man dårligt se arvævet fra vorten på benet.
Så jeg kan kun anbefale eddiken supleret med aloe vera propolis cremen som kan købes i matas for knap 100 kr.
Han fik forøvringt ca 2 snapseglas om dagen og i perioder lidt mere.
Jeg håber ikke det blev for langt