Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hestebokse?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 21:43
Jeg har næsten fået lokket 'de gamle' til at købe mig 2 'rigtige' hestebokse ( jeg sætter rigtige i gåseøjne, da den ene boks jo kan være ligså rigtig som den anden )!

I ved sådan nogen med 4 sider som man selv kan sætte op!

Så går jeg og spekulere på hvor billigt jeg kan får sådan nogen brugt? Nogen der før har købt nogen og hvad har i givet for det?

Jeg skal bruge to forsider ( med dør ) og 3 almindelig sider. Det skal være i god stand. Hvor billigt tror i det kan fåes? Og så skal de mindst være 3x3 m.

Er de svære at sætte op? Nogen der har prøvet det?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes du skal...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2004 21:25
Jeg synes du skal gå ind på nettet og søge på "staldinventar" eller lignende, det gjorde vi selv sidste år da vi skulle bygge stald, og vi fandt utrolig mange udbydere - og der kan være utrolig stor forskel på priserne også, kan jeg forsikre dig.
Det bedste du kan gøre er at ringe firmaet op og tage en god snak med dem.

Vi valgte selv til sidst at få vores boxe håndlavet af et firma, da vi kunne se at målene rundt omkring i stalden varierede for meget til almindeligt fabrikerede boxelementer, og vi havde STOR GLÆDE af dette firma´s dygtighed, vi har den fineste stald idag.

Firmaet hedder "Randers Volieren",- som du kan høre på navnet er det mest volierer til fugle og zoo-dyr de laver, men jeg kan LOVE DIG FOR at de også kan lave superflotte boxe.

Deres hjemmeside er : www.voliere.dk
(De annoncerer endnu ikke med hesteboxe på hjemmesiden, da det stadig er nyt for dem, men prøv at kontakte dem)

Under alle omstændigheder vil jeg aldrig råde nogen til selv at montere boxelementerne, det er virkelig noget der bør overlades til fagfolk, efter min mening !

;-D Marsil
0
0
Svar på denne tråd

Prøv dba.dk
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 10:39
Jeg har set flere tilsalg på den blå avis og det ser bestem ud som om at det er muligt at købe både fejlkøb samt der er en massse gode henvisninger til forhandlere som laver standart og specialproducede boxelementer og der er nok også vejledning til opsætningen.

Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider