Det er dyrt , JA....
På min foderstof kostede Gelenk kur 1344,50 kr.
Også lige dyrt nok for mig.
Jeg kender ikke dem fra St.hippolyts....men intersandt (staves)at du syntes at den er bedre...det er da værd at undersøge.
Jeg ved så desværre ikke om der kan findes en tilsvarende eller noget lig det samme andre steder, deres Gelenk kur består af :
Glucosamin og kieselgur - og så lidt marietidselolie, vitamin d3....-
Den er til hestens led, ledbånd, sener, knovler....
Den som jeg gerne vil have -Carni Perform koster 804,50 kr - som er til : Øger udholdenheden, forbedrer udnyttelsen af energien fra fedt, forebygger muskeltræthed....-sådan i store træk, der er mere men vil ikke remse det hele op...
Det jeg i store træk er ude efter er en hjælp til at min hest ikke syre til og går død, at der også er energi til træning dagen efter osv. at den ikke bliver tømt ud..
Kan bevare sin muskel-energi i hård træning.
Fodret ER på plads....så det er ikke her...
Jeg har prøvet Blue horse E-amino som er netop til muskelopbygning og hæmmer ophobningen af mælkesyre osv.
Men jeg syntes ikke at den helt er nok...Eller så skal han have en højere dosis.
Jeg har en meget stor hest og han skal åbenbart have noget der batter...forstå mig ret...
Og misforstå mig nu heller ikke , det er ikke fordi at han går "død" hurtigt, men mangler lige det ekstra ..
Har også læst at hesten behov for e vitamin er dobbelt så højt i "hård" træning.
Tager gerne imod andre produkter , skal bare virke !!!