Min står på 10. måned med en gaffelbåndsskade.
Jeg ahr købt back on track staldbandager, men ved ikke om de virker.
Men det kan jo heller ikke skade...
Hun er blevet skåret lav i dragten, netop som Line siger, for at flytte belastningen over på bøjesenerne.
Derudover har hun prøvet at stå i en spastøvle 3 gange, det gik ikke så godt, da hun synes det var for underligt og lidt farligt, men hævelsen forsvandt og der er bevist gode resultater med spabehandling og seneskader.
Hun svømmer en gang om ugen for at brænde krudt af.
Arbejder meget fra jorden, hvilket jeg ellers ikke har dyrket så meget, men det har givet super bonus. Stort set alle de dumme vaner, som skraben på staldgangen etc er væk og hun er meget mere bevidst om hvad jeg vil have hende til. Nu adlyder hun stemmekommandoer også når jeg sidder på ryggen. Hun er også blevet meget mere ligeudrettet og nem at ride. Ved ikke om det er arbejdet fra jordens skyld eller om hun har fået en tiltrængt pause. 
Vi er nu godt igang med genoptræningen, men jeg må indrømme at jeg er super paranoid, den mindste utakt og jeg er ved at skide en sprællemand over om hun nu er halt.
Jeg har derudover ganget dyrlægens genoptræningsprogram op med 2, så jeg bruger dobbelt så lang tid på det, så jeg er på den sikre side, men man ved selvfølgelig aldrig.
Forstår din frustration. Hvor har jeg bare været frustreret! Har været tæt på at give op mange gange. Det gør ondt i mig, når jeg ser hvor ivrig hun bliver når de andre bliver lukket på fold, men hun ikke må komme med ud. Det gør ondt i mig, når hun SÅ gerne vil løbe og trækker helt sindsygt mod den gode galop sti, men jeg må holde hende tilbage og nøjes med at skridte og trave.
Men når jeg tænker på alle de gode opleveler hun har givet mig og (forhåbentlig) kommer til at give mig igen, så tænker jeg også, at jeg skylder hende at have tålmodighed og holde ud. Jeg har ikke travlt, har allerede taget hele denne stævnesæson ud af kalenderen og håber på at hun kan give mig en sidste sæson næste år.
Jeg kan kun sige, hold modet oppe, både hos dig og din hest.