Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

nydannelser på ryggen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 09:22

Min hoppe har lige fået konstateret nydannelser på ryggen. Nogen her der har erfaring med det?? Min dyrlæge er fortrøstningsfuld og mener jeg kan træne ryggen op med pessoaline. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med det??

Vh Marlene

Nu med Susi Porsbøl alias Porsi!!

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006-altid savnet!!

0
0
Svar på denne tråd

Min hund
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 06:51

havde det - hun blev aflivet.. (SPONDILOSE)

Men jeg har hørt mange solstråle historier så forsøg med det din dyrlæge anbefaler, og få endelig også en kiropraktor ind over (kan anbefale Rikke Madsen)..

Problemet er vel hvis nydannelsen IKKE kan holde eller brækker op, som på min bordercollie..

For os var udsigterne for langvarige til at vi ville tilbyde hende et SÅ dårligt og indaktivt liv til skaden evt. var rettet op, og det kunne ingen desværre love os..

Men jeg ville med det samme få fat i en koropraktor, da jeg ved de behandler både hunde og heste for nettop dette..

Pøj pøj med det..

Mette & Miss I´Will

Nok har den der nøjes..

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:15

Jeg har kiropraktor hver 10 uge (Tove Due) og hun kommer på mandag igen. Håber hun kan hjælpe. Jeg skal til dyrlæge igen i morgen og ride hende og have lagt blokade i hele ryggen. Det er jeg lidt spændt på.

Nu med Susi Porsbøl alias Porsi!!

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006-altid savnet!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider