Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilket dækken nu? -Gram?
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 13:39

Min hoppe er klippet første gang i oktober, anden gang i november hvor hun fik sit 370 g´s dækken på.

Det har hun gået med lige siden.

Nu er hun begyndt og få lidt skæl, mener selv, at det er fordi hendes hud er udtørret, grundet det lune vejr, og det stadig ret tykke vinterdækken, der egentlig ikke hører disse varmegrader til. Og så er hun ret varm under, aldrig svedig.

Hvad gør i? -går jeres stadig med tykke vinterdækner, eller har i lagt et tyndere på? Det er jo ret varmt af årstiden og være.

Overvejer og købe et 200 g´s, og give hende på!?

Tine

*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-

0
0
Svar på denne tråd

hej tine
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 16:26

jeg har lige givet sweetie hendes 200 g dækken på for hun var svedt på halsen efter at ha været inde i en time med rhino dækkenet på. ikke under dækkenet, der var hun bare meget varm, men på halsen var hun altså fugtig.

hun har ikke været klippet men hun er meget meget kort pelset og hun fælder helt vildt lige nu.

hun er meget mere veltilpas med hendes 200 g dækken en det store rhino.

så jeg har skiftet til overgangsdækken på min.

Hilsen

Christina

American Quarter Horses 4 life

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har tage
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 16:27

Underdynen af.

Illum

Min dyrlæge kan lave fyldninger i heste tænder !!

Sejt.

0
0
Svar på denne tråd

her .....
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 16:43

Er den ene gået fra 370g til 300g og en anden er gået fra 300g til 200g og mon ikke snart den lille med regntøj på, snart kan få det af.

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 16:43

ja du skal købe et 200gram dækken og give hende på, det du har er meget tykt, og det er jo mildt vejr igen i de her dage. kommer der så nogle kolde dage smider du jo bare det tykke på de dage. knus

0
0
Svar på denne tråd

dækken..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 20:12

min går også med 370g. dækken og han får et 200g. dækken på så snart jeg har fundet et.. de dage der var meget sol var han helt krøllet svedt så det er ved at være oppe over. dog ville jeg mene at når man først har kommet et tyndere dækken på eller tykkere for den sags skyld så skal de beholde det på, medmindre der bliver snesnorm i marts?

vh. Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

200 gram
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 20:35

Kanoa har et 200 gram dækken på.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

(Tidligere Kanoagaard)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 21:29

min ene har gått fra et 470g til et 300g. hun er klippet.

de to siste har gått fra 300g og til 200g, de er ikke klippet, men har ganske lite pels.

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

Monty har Rambo Duo
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 17:30

og gik fra 400 til 300 her for en lille uge siden og går sikkert ned i 200 i begyndelsen af marts hvis det milde vejr fortsætter.Han er iøvrigt fuldklippet sidste gang i starten af december.

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

Bassen
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 18:40

får et regndækken (med fleece) så snart jeg har fået det bestilt. De 200 g hun har gået med hele vinteren (meget sparsom vinterpels) er ved at være for meget for madammen.

/Lene

Sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

150 g dækken
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 19:08

Hej,

Min hoppe som ikke er klippet og har fin "tynd" pels går med et 150 g overgangsdækken nu, de dage hvor der er frost har hun gået med et vinterdækken på 300 g.

Jeg skifter dækken efter vind og vejr, samt mærker efter hvor varmt hun har det og det trives hun fint med.

vh.

Jill

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider