Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Udrensende urter
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 01:24

min hest har nogle tagl knopper som jeg ikke kan slippe af med... hun fik ca 10-15 stk i sadel lejet og der er nu tre tilbage, der bare er mega genstridige...Så jeg tænkte at jeg ville give hende noget ved siden af i kosten, som rensede indefra. Er der nogen der har haft lign oplevelser og har gode erfaringer med nogle produkter? Jeg har taget kontakt til Askhim og regner med at få en blanding derfra, men vil da høre jeres erfaringer :)

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

kontakt hestens urtehave .dk
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 05:43

hun kan også hjælpe dig med gode ideer og hun prakker dig ikke noget på som du ikek har brug for.

sidst jeg bestilte, ville jeg ha haft tre forskellige blandinger, men hun anbefalede at jeg nøjedes med de to af dem.

dejligt med et firma som ikke bare læsser varer af som kunden ikke har brug for.

MOBBEN IMC.
som heller ikke kan stave rent..

0
0
Svar på denne tråd

du kan
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 08:28

også prøve med æble cider eddike, det virker også udrensende, men om det lige kan fjerne tagl knopper skal jeg ikke kunne garantere.

Mvh. Louise O.P.

Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur-

det er det eneste der dur.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider