Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Smed som vil lave ringsko?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 09:21
Hej!

Jeg ville bare høre om der tilfældigvis er nogen som kender en smed, der er frisk på at lave og sælge ringsko, som er lavet efter mål. Helst en som bor i Nordsjælland eller ved Københavnsområdet.

Min hest skal til at gå med ringsko på bagbenene, min nuværende smed kan sagtens sko med ringsko, men har desværre ikke mulighed for at smede skoene.

På forhånd tak!

Mvh. Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Jørgen Neuman
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 09:50
har vist nok lavet ringsko til min gamle hest.
Han kan i hvert fald lave forskellige sko.
30 70 75 54 er hans mobilnr.

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

Kurt Larsen
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 11:28

Han laver ringsko, jeg kender ikke hans nummer, men han holder til i Hillerød og omegn.

>o<
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 17:23
Undskyld mig, men det kræver altså ikke de store kundskaber at lave ringsko (hvis man er uddannet).
Jeg tviler på at der er nogle andre smede der har *tid* til at lave specialbeslag for smede der ikke selv kan.

Jeg ville nok vælge en af de smede der kan lave den slags beslag, og få ham til at sætte dem på, hvis ikke smeden selv kan lave en ringsko, hvordan skal han så vide hvordan de skal ligge mm?
0
0
Svar på denne tråd

min smed
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 07:58
Karsten Bo Jensen, laver ringsko, prøv at ringe til ham - min har haft ringsko på siden hun blev forfangen for et år siden...
Prøv at spørge om ikke han har mulighed for at komme og lægge dem på, jeg ved at en af hans svende kører i Københavnsområdet

Karsten Bo Jensen

Hans svende er utrolig søde og kan kun anbefales...

Mange hilsner

Julie
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the
way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Jeg søger min. 10 tønder land...

Nye billeder fra Down Under
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider